Warby Parker review: They lied to me and lost my prescription
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
The company left an official comment on this complaint.
My doctor prescribed me glases, so I went to the website www.warbyparker.com. I chose glases and paid for them. Everything was ok, but the rep hasn’t informed me if the glases were sent. I called them yesterday and the rep told me that they have lost my prescription and they couldn’t reach my doctor as well. I called to my doctor after that and asked about it, but he told that his worked as usual and no one called him. They lied to me. I don’t trust them anymore.
Hey Guandi,
We are so sorry to hear that you had a negative experience with us! Do you mind e-mailing us at social@warbyparker.com with your order number? We'd be happy to work with you to straighten this all out as well as answer any questions you have for us. We can't apologize enough for giving you a reason not to trust us, but we'll do everything we can to rectify the situation. Hope to hear from you soon!
Best,
Warby Parker
We are so sorry to hear that you had a negative experience with us! Do you mind e-mailing us at social@warbyparker.com with your order number? We'd be happy to work with you to straighten this all out as well as answer any questions you have for us. We can't apologize enough for giving you a reason not to trust us, but we'll do everything we can to rectify the situation. Hope to hear from you soon!
Best,
Warby Parker
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer's satisfaction.
0 comments