Having problems with Next Day Pets?

File a complaint and get it resolved. It’s quick, effective and absolutely free!
Proudly resolving consumer concerns since 2004

Next Day Pets Customer Service Contacts

209 West St Suite 304
Annapolis, Maryland
United States - 21401
Mon9:00 AM - 5:00 PM
Tue9:00 AM - 5:00 PM
Wed9:00 AM - 5:00 PM
Thu9:00 AM - 5:00 PM
Fri9:00 AM - 5:00 PM
SatClosed
SunClosed

ComplaintsBoard.com is not affiliated, associated, authorized, endorsed by, or in any way officially connected with Next Day Pets Customer Service. Initial Next Day Pets complaints should be directed to their team directly. You can find contact details for Next Day Pets above.

ComplaintsBoard.com is an independent complaint resolution platform that has been successfully voicing consumer concerns since 2004. We are doing work that matters - connecting customers with businesses around the world and help them resolve issues and be heard.

Use this comments board to leave complaints and reviews about Next Day Pets. Discuss the issues you have had with Next Day Pets and work with their customer service team to find a resolution.

Complaints & Reviews

The complaint has been investigated and
resolved to the customer's satisfaction
Resolved
Next Day Petslack of support from staff

We attempted to use nextdaypets to purchase a puppy a few weeks ago. Filled out the application and paid our 25.00. We then were contacted by the breeder and were told a deposit would be necessary to make sure we got the female we wanted. After paying the deposit and asking for a picture of the puppy we got no more responses. We contacted next daypets through email and Beth responded. We were told it was between us and the breeder and received zero help from them. We even went as far as saying we didnt even care if we got our deposit back we just wanted to warn others by leaving a review on their site and she quit responding completely. Terrible site and service! Stay away and find another route to your puppy!

Add your opinion

    By clicking Submit you are agreeing to the Complaints Board’s Terms and Conditions

    RESOLVED

    The complaint has been investigated and resolved to the customer's satisfaction.

    • Next Day Pets's response · Aug 27, 2019

      Hello Jeremey,

      We are responding to all of your complaints that you keep submitting. Next Day Pets does not allow reviews on our site. When you contacted us, we reached out to the breeder. We have not heard back from the breeder as of yet. As stated to you previously, once we do hear from the breeder, we will be in touch. We show no 425 application fee submitted by a Jeremy Shields.

    Nextdaypets — puppy mill jason mcdowell

    Next day Pets is one of the aliases for a pampered pups. We bought our teacup Yorkiepoo April 5, 2018. She...

    NextdaypetsFraudulent activity

    I have signed up for NextDayPets and paid $5. Everything was ok until they've started charging me every two weeks for who knows what. When I signed up I was aware I have to pay $5 for the service but there was nothing said about some extra fees.
    Customer service never replied to my messages so I had to call my credit card company and ask them to block NextDayPets.
    I do not recommend this company. I feel robbed and the bad thing is that there is no way to get a refund.

    Add your opinion

      By clicking Submit you are agreeing to the Complaints Board’s Terms and Conditions

      • Ne
        Next Day Pets CS Jul 26, 2016
        This comment was posted by
        a verified customer
        Verified customer

        Hello Vanessa!

        If you emailed us, we would have responded to you. Please email [email protected] Puppy Match profiles can be free or upgraded. If you are being billed $5 biweekly, that is because you opted to upgrade your profile. This is stated in the Terms on the payment page.

        0 Votes

      NextdaypetsHidden fees

      I signed up for $5 and it was not so expensive and seemed like a great price for a membership. But recently I noticed that NextDayPets were charging me every two weeks for who knows what! When I joined the site I had no idea about that! Please be careful and don't make the same mistake I did! I tried to ask for a refund but they refused to give my money back. Well, at least they stopped charging me and I successfully deleted my account.

      Add your opinion

        By clicking Submit you are agreeing to the Complaints Board’s Terms and Conditions

        www.nextdaypets.com — Waste of money and I haven't found good puppies

        I thought about to buy a puppy and signed up for the website www.nextdaypets.com. People, be careful, because...

        Annapolis

        We are here to help

        • 16 years' experience in successful complaint resolution
        • Each complaint is handled individually by highly qualified experts
        • Honest and unbiased reviews
        • Last but not least, all our services are absolutely free

        Next Day Pets — Purchased one dog - received another!

        I found next day pets September, 2010. I found a puppy I wanted, a solid black malti-pom with a tiny white...

        NextdaypetsSold me one dog - delivered another!

        I found next day pets September, 2010. I found a puppy I wanted, a solid black malti-pom with a tiny white spot on it's head. I talked to the infamous Michael who ASSURED me that the puppy I was purchasing was the puppy whose picture I was looking at. He assured me that it was and even went as far as to tell me it was at his house and he had been playing with it all morning. So I purchased the male puppy. A few hours later I heard from Michael that the puppy was coming in the next day at 4pm. The following morning he called and said the flight was layed over and it would not arrive until 9 pm. He called again and said the puppy wouldn't arrive until 11 pm. He called still yet again and said it would be after midnight, but don't worry because the puppy was being taken out and played with at the airport. Yeah right. At 1 am the flight finally came in. The cargo building had long closed so we went up to the main terminal's baggage department where I found a very scared little puppy with no water or food, it had been eating it's *** and the carrier had been sealed with plastic zip locks that had to be cut off, hence the scoff at Michael telling me that he had been taken out and cared for. On top of all this horror, when we finally got the dog to the car and drove to a store that had lights so we could see what was going on and cut the zip locks I pulled the dog out to find that it as indeed NOT the puppy from the picture, not by a long shot!!! Totally different coloring and facial features, ears, you name it. I looked at the paper the vet signed they sent along and they listed my dog as a maltiPOO. This company could care less about their animals, their clients, their reputation. They are without QUESTION a conglomeration of puppy mills. I love my little dog, but I DIDN'T get what I purchased. Michael is a liar, a cheat, a dog abuser and a snake in the grass. Ill gotten gains are his passion. How sad and hideous for him. Karma, my dear Michael, karma finds everyone sooner or later.

        Add your opinion

          By clicking Submit you are agreeing to the Complaints Board’s Terms and Conditions

          Nextdaypets — Total waste of time and money

          Nextdaypets.com is scam if I ever saw one. They try to come across as protectors of the public. Their charge...

          Nextdaypets.comThe customer service is rude and they do not list their fees appropriately

          This site is horrible - The customer service is rude and they do not list their fees appropriately. Their links lead you to the wrong page and when you think you are purchasing one thing it is a completely different service and they do not want to offer a refund.

          Add your opinion

            By clicking Submit you are agreeing to the Complaints Board’s Terms and Conditions

            • Ne
              NextDayPets Aug 10, 2011

              Luxine,

              What more search options would you like to see added to the advanced search feature on NextDayPets.com? Currently you can search using the following fields:

              Country
              State
              Dog breed
              Gender
              Price Range
              Keyword

              As we state before you create an account, the advertisers are not reviewed, however their identity is verified. You paid $5.95 to be able to search all listings, if we were to fly to every breeder that wished to advertise on NextDayPets.com, the fees would be MUCH higher than $5.95! The onus is on the buyer to make an informed decision before purchasing a puppy. We provide all the tips and resources for identifying a good dog breeder.

              We hope you choose to come back and take advantage of your upgraded membership.

              Thanks,
              NextDayPets.com

              0 Votes
            • Lu
              Luxine Aug 09, 2011
              This comment was posted by
              a verified customer
              Verified customer

              Worthless search ability that is not worth the money to upgrade. The sellers are not reviewed and the site is flawed beyond belief. Overall you'd be better off taking a $20 bill and burning it.

              0 Votes
            • Ne
              NextDayPets Dec 13, 2010

              We are sorry you feel this way. Our fees are clearly stated before you create an account as well as our refund policy.

              The list of our fees can be found here: http://www.nextdaypets.com/assets/info/advertising/

              When you made your purchase on NextDayPets.com, you selected the checkbox stating you had read the 'terms of service, ' which covers our refund policy. Over 75, 000 people visit NextDayPets.com everyday and I can assure you links do not take you to incorrect pages and mislead you into purchasing something you did not agree to. The service you are purchasing is stated in bold text on the payment page where you enter your credit card information and is subject to your final approval before you submit the payment.

              1 Votes

            The complaint has been investigated and
            resolved to the customer's satisfaction
            Resolved
            NextdaypetsBeware

            It took more then 2 weeks for my item to ship out; I called and emailed nextdaypets.com the response given is that they would have to get with their warehouse. I again asked and asked and get the same response. I am trying to figure it out is their warehouse in China? horrible customer service, they don't know the meaning of what customer first is and all their complements are lies to draw customers in, hook line and sinker!

            I am just amazed on how they have tried to avoid the question like the plague, truly amazed, I am never buying again from them again...

            Add your opinion

              By clicking Submit you are agreeing to the Complaints Board’s Terms and Conditions

              The complaint has been investigated and
              resolved to the customer's satisfaction
              Resolved
              NextdaypetsBad business experience

              We ordered a dog bed from www.nextdaypets.com. The bed arrived and we determined it was too small. I went to the website and followed all of their "rules" in regard to returning an item. Long story short, we're getting the runaround or nothing at all from them...no return authorization number(I've asked 3 times as of today)...they said at their last communication (12/11/09) that they were "reviewing" my request (I just want a return authorization number - if there's an "issue" with the item it can be determined after I return it!) I will never do business with this website again and suggest that you also look elsewhere - luckily there are many other pet supply businesses out there.

              Add your opinion

                By clicking Submit you are agreeing to the Complaints Board’s Terms and Conditions

                The complaint has been investigated and
                resolved to the customer's satisfaction
                Resolved
                Nextday Pets SalesBeware

                I Have Been Scammed Of 600.00 From A Guy Named Eric M.chenwi In Cameroon, , i Was Purchasing A Darling Yorkshire Terrier..(supposedly)...this Man Is Very Convincing And Tells You That His Sister Who Lives In New York Will Ship The Pup To You...the Reason He Is In Cameroon Is That He Works With The United Nations...ha!!!please Everyone Don't Send Any Money By Wire At All For Anything...i Was Too Trustful And Have Learned My Lesson The Hard Way...i Made A Complaint To Next Day Pets But Their Site Does Not Back What Is Listed...just Beware!!

                Add your opinion

                  By clicking Submit you are agreeing to the Complaints Board’s Terms and Conditions

                  • Ge
                    Geri Goble Feb 09, 2020
                    This comment was posted by
                    a verified customer
                    Verified customer

                    I have been billed twice for it within 2 weeks and cannot find anything on the website to cancel subscription. I see many people are having the same issues as myself.

                    0 Votes
                  • Po
                    Poing May 08, 2011
                    This comment was posted by
                    a verified customer
                    Verified customer

                    I Have Been Scammed Of 600.00 From A Guy Named Eric M.chenwi In Cameroon, , i Was Purchasing A Darling Yorkshire Terrier..(supposedly)...this Man Is Very Convincing And Tells You That His Sister Who Lives In New York Will Ship The Pup To You...the Reason He Is In Cameroon Is That He Works With The United Nations...ha!!!please Everyone Don't Send Any Money By Wire At All For Anything...i Was Too Trustful And Have Learned My Lesson The Hard Way...i Made A Complaint To Next Day Pets But Their Site Does Not Back What Is Listed...just Beware!!!

                    0 Votes
                  • Um
                    uMad? Oct 24, 2009

                    That is so horrible. I'm sorry to hear about that. I'd be weary of merchant's outside of the country and wanting a wire transfer. Paypal is usually the best way to go.

                    0 Votes

                  IN THE NEWS

                  Unhappy consumers gather online at Complaintsboard.com and have already logged thousands of complaints.
                  If you see dozens of complaints about a certain company on ComplaintsBoard, walk away.
                  One of the largest consumer sites online. Posting here your concerns means good exposure for your issues.
                  A consumer site aimed at exposing unethical companies and business practices.
                  ComplaintsBoard is a good source for product and company gripes from especially dissatisfied people.
                  You'll definitely get some directions on how customer service can best solve your problem.
                  Do a little research on the seller. Visit consumer complaint websites like ComplaintsBoard.