Menu
Register
Write a review File a complaint
ManoMano / Colibri Company Customer Service Phone, Email, Contacts

ManoMano / Colibri Company
Reviews and Complaints

ManoMano / Colibri Company's customer service contact info has been verified by the ComplaintsBoard team. We made sure it's all legit and accurate, so you can trust it! 👌
www.manomano.fr

Learn how the rating is calculated

1.8 26 Complaints
Claimed
ManoMano / Colibri Company has claimed their business profile
Write a review File a complaint

ManoMano / Colibri Company Complaints 26

ComplaintsBoard
S
9:57 am EDT
Verified customer The reviewer confirmed their account using Google. Learn more

ManoMano / Colibri Company ManoMano has an excellent customer service when you wish to get advice choosing a product. But once you have placed your order, then …!

1. ManoMano's tracking system is a scam. You cannot track your order. At all stages it will display the same information on the screen.

2. The estimated delivery dates, are likewise a scam. Delivery was one week away. A text was sent some twenty minutes prior to delivery, informing me of the delivery.

3. Twenty seven days has passed since I emailed a complaint to ManoMano, [and not withstanding several calls to remind ManoMano of the complaint], nevertheless, ManoMano has so far chosen not to respond.

4. wishing to return the product, numerous calls had to be made until finally I received the correct return form. Long after returning the product and presenting the return receipt, I'm still waiting to hear about the refund.

By all means, use ManoMano's website to search for the right product. but once you have found the right product, you may wish to buy the product direct from the seller, or from an alternative company.

Read full review of ManoMano / Colibri Company
Hide full review
ComplaintsBoard
J
10:47 am EDT
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more

ManoMano / Colibri Company Bookshelf

Good afternoon

I have bought a bookshelf. I had a durable, solid bookshelf similar size to this , but wanted a change, so donated mine to good cause charity. But I am very disappointed with this bookshelf. It Damages easily, it is very light. Not easy to assemble. I am still have not finished. I thought it was a good bookshelf. I was wrong. I had to give away lots of books. . As you can see on the picture, i don't think it would hold those left books. I know it has wall mount , but it is too short to reach the wall, as there is wooden the base of the wall.

I have a picture of the damaged. I don't have the original packaging. I would like my money back. I bought a dinner set previously and That i am OK. Didn't complaint.

This is my details [protected] and my email [protected]@hotmail.co.uk.

Kind regards Filsan Said A

Read full review of ManoMano / Colibri Company
View 0 more photos
Hide full review
ComplaintsBoard
J
10:56 am EST
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more

ManoMano / Colibri Company Damaged table

We ordered a table, in good faith costing, ca. €700, it arrived in a very sturdy wooden crate but when we got it open both top and base were severely damaged. I contacted ManoMano immediately within minutes of opening the package. This was 14th December, we have been backwards and forwards, with silly emails asking for more pictures, photos of the delivery document etc. They now say because the delivery company won't take responsibility nor will they. I am about to open a complaint with the European Commission and suggest anyone else with a similar story does so too. We only just moved to Italy and this is our first experience with ManoMano, we will never ever use them again and I will make it my business to ensure that I complete as many online surveys as possible until this situation is resolved. They are in breach of EU retail law and I am willing to call the police and engage a lawyer. This is the file number: M211138468612

Desired outcome: I would like the damage table removing and a reimbursement of the money we paid.

Read full review of ManoMano / Colibri Company
View 0 more photos
Hide full review

Is ManoMano / Colibri Company Legit?

ManoMano / Colibri Company earns a trustworthiness rating of 91%

Highly recommended, but caution will not hurt.

Our conclusion: After a detailed review, ComplaintsBoard finds ManoMano / Colibri Company to be a trustworthy company. Although there's a 19% resolution rate for customer complaints, which deserves attention, ManoMano / Colibri Company is known for their high standards and safety. If you're thinking about dealing with ManoMano / Colibri Company, it's wise to check how they handle complaints.

Manomano.fr has a valid SSL certificate, which indicates that the website is secure and trustworthy. Look for the padlock icon in the browser and the "https" prefix in the URL to confirm that the website is using SSL.

Several positive reviews for ManoMano / Colibri Company have been found on various review sites. While this may be a good sign, it is important to approach these reviews with caution and consider the possibility of fake or biased reviews.

We looked up ManoMano / Colibri Company and found that the website is receiving a high amount of traffic. This could be a sign of a popular and trustworthy website, but it is still important to exercise caution and verify the legitimacy of the site before sharing any personal or financial information

However ComplaintsBoard has detected that:

  • While ManoMano / Colibri Company has a high level of trust, our investigation has revealed that the company's complaint resolution process is inadequate and ineffective. As a result, only 19% of 26 complaints are resolved. The support team may have poor customer service skills, lack of training, or not be well-equipped to handle customer complaints.
ComplaintsBoard
M
5:12 am EST
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more

ManoMano / Colibri Company Unfit for use product

These chairs have been used for three months in the past year due to covid rules and the backs have snapped .I contacted via Facebook and received replies but nothing has been done .Very disappointed with the product and service .Wish to return for repair or refund .Product unfit for use .
Two garden relaxer rattan chairs
The back upright support that is attached to the base is thin and has snapped on both chairs, snapped in half .So the backs will not stay upright. Fundamental fault we feel .Therefore not fit for purpose

Desired outcome: Refund

Read full review of ManoMano / Colibri Company
View 0 more photos
Hide full review
ComplaintsBoard
W
12:15 am EST

ManoMano / Colibri Company Trolly

Subject: M211137731631: Problem not listed

Above 3 attachments a copy of my order you gave me.
A larger pic of what was on on my order, with slots inside the upright. 12.3
The other pic is what you ordered has ribs inside of the uprights 13.8
You have made a mistake.
Neil Worley
Manomano would not admit they were wrong supply wrong item and not pay to return the post cost

Read full review of ManoMano / Colibri Company
View 0 more photos
Update by worley316
Dec 02, 2021 12:17 am EST

Rubbish company

Hide full review
ComplaintsBoard
L
8:24 am EST

ManoMano / Colibri Company Coffee table

I am writing this complaint with a heavy heart. ManoMano has been extremely supportive of me, before. However, I now feel that their customer service (Nati, Valentine, Oliver, Juliano) is the worst. I have EVER received, they did not respect my rights as a customer and they are aiding the seller - Deuba - to perpetuate a culture of unprofessionalism and inappropriate demands.

I have ordered a table in September and it arrived with damages. I contacted ManoMano to explain my issues. From September till now, more than 5 collections have been arranged, and the seller has FAILED all of them!

They did not show up; they did not notify me; they only apologised to demand that I arrange another day for them to come and collect the item.

I explained to both ManoMano and Deuba, that every time that a new collection is arranged (more than 5x), I take a day off from work, so I stay the whole day at home. I have lost 5 days from work, as neither Deuba nor ManoMano notified me that they will not show up it has created a lot of distress and hindered my mental health.

I already take anxiety medication and as this problem has been going on for so long, I had to get my medication reviewed due to the pressures I have been put on by ManoMano and Deuba.

Despite my health issues, I have always been forthcoming and tried to make all possible arrangements, for my table to be collected in the time frame.

Unfortunately, I cannot say that ManoMano has done the same.

I exchanged many emails and phone calls with ManoMano. I have always been honest and understanding. I believe that I have been too understanding.

I have complied and worked with ManoMano to best resolve this situation. Nonetheless, I do not believe that ManoMano has done the same. I believe that ManoMano did not respect me as a customer and abused me as a person.

Even after I explained to them that this situation has worsened my mental health and has caused me distress.

As the seller had 5 FAILED attempts for collection, I contacted ManoMano and a Concrete Guarantee was opened.

I was assured by Nati that it would be opened for 7 days and that it would expire on 11/11/2021 and that if the seller failed to collect the item, my money would be refunded. During that time, I continued to communicate with the seller and 2 more dates have been arranged for the table to be collected.

Both of the 2 days were again a NO SHOW for collection! The seller, again, has not notified me to say they were not coming nor have they told me the reasons why they are NOT showing up.

Yesterday, I had contacted ManoMano, otherwise, they would have just ignored the expiry date, to enquire about the future steps in getting my refund.

I spoke to Valentine who demonstrated to be supportive of my discontent, at first. I asked to be transferred to a manager and he refused. I asked him to put me through to Nati, he said that she was not in. Then I asked to have my money back and he explained to me that he would "do it now" but that before it can be authorised, a supervisor has to agree.
I explained to Valentine that I need my money and that the seller has not been professional in their handling of the situation.

I went on to say, that I have been assured by Nati that after the deadline my money would be returned to me. I even told him that I am NOT willing to wait any longer because I have been giving a lot of me, already.
Valentine repeatedly said that "it will be done, today" however, a supervisor would need to authorise it.

On the same day, I called ManoMano again, to say that I have not received a confirmation email for my refund. I was told by a gentleman (who I did not get his name) that he "can see it; it is just waiting for the supervisor authorisation". I asked him how long it would take, as I need my money and he replied "not too long", and I was certain that my refund would be processed and this issue would finally be resolved.

Today, I received an email from Valentine to state that he has received a response from the seller, and the Concrete Guarantee, which had expired, has now been extended until 18/11/2021 and that I "have to agree" otherwise, they will close the case and it will be deemed as my loss.
I called ManoMano and spoke to Valentine. I told him that I was extremely upset with the new extension and that it was not fair on me.

I have given the seller several dates/attempts. They were the ones who failed to collect the item. I have always been willing and made the appropriate arrangements for them to collect the table.
The line kept on cutting off and I kept on telling him I could not hear.
He hung up on my face and when I called back, I was informed that he is "on a break" at 10 am.

As I mentioned before, ManoMano is disrespecting me and disregarding my gestures of goodwill for horrible customer service. I lost more than a week's worth of work - and they NEVER apologised for that!

I am disappointed!

Desired outcome: Refund

Read full review of ManoMano / Colibri Company
Hide full review
ComplaintsBoard
S
5:02 am EDT
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more

ManoMano / Colibri Company Reclining chair

I bought a chair for my mum from luxery life threw manomano they gave me a date for delivery and turned up a week early dumped the box outside it got wet the chair is damaged my problem is the company will only give me a replacement if I put the old chair in a box but I cannot find a box big enough to fit I've contacted several box makers they said the size is not available I would have to pay £35 to have one made which as it was there fault it got wet this has been going on for 6 weeks now this chair is a death trap my mum fell trying to get out of this chair and fractured her wrist I just don't know what else to do I asked the company if they could supply a box they said no

Desired outcome: Replacement chair or a refund

Read full review of ManoMano / Colibri Company
Hide full review
ComplaintsBoard
C
6:10 am EDT
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more

ManoMano / Colibri Company Product never arrived

Hi

I called Mano Mano on 21st June to ask where my order was and they repeatedly told me it would arrive the next day I then noticed they had the wrong postcode.
They left me completely no where to turn so I had to hire a van, fuel, and stay overnight in a hotel as I had to go direct to the suppliers to get the shower enclosure myself
They are taking no responsibility for their unprofessionalism
They also say I haven't replied back to their email which I have done several times
I would like refunded for my shower enclosure, van hire, fuel and hotel bill

Desired outcome: I would like the shower enclosure, van hire, fuel and hotel bill

Read full review of ManoMano / Colibri Company
Hide full review
ComplaintsBoard
B
8:09 am EDT

ManoMano / Colibri Company Trying to get my refund

I bought a battery lawnmower from ManoMano. When it arrived, it was scratched and did not look "factory fresh". I got it returned easily enough. However, it has been three weeks of constant emails ( around 50 between Mano mano, Genpower ( the supplier) and me. I have also made a number of phone calls to both companies. I am out over £300 and Manomano seem unable to get it back to me. Absolute shambles. It seems impossible to contact a manager, or anytime with authority. The customer service people tell me the managers cannot do phone calls. How is this possible? I am at a loss as to how to proceed.

Desired outcome: Get my refund

Read full review of ManoMano / Colibri Company
Hide full review
ComplaintsBoard
Z
3:18 am EDT
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more

ManoMano / Colibri Company Outdoor children's house.

I purchased the house for my Granddaughter, however when it arrived my elderly mother took it in just to that fact I had been rushed to hospital due to covid. I only recently came home from hospital having spent several months recovering from the illness.

After a few days of arriving home decided to get the house to my sons for my Granddaughter to play with, however I took the parts out of the cardboard box the original packaging it arrived in to see if I could fit it in my car. When I opened it I saw that the main structure of the house has broken pieces and there was a hole in to 2 walls (I haven't checked the rest as I wanted ot to remain in the packaging in oder to have it sent back.

I feel I have not been dealt fairly as when I contacted Manomano I was offered £15 pound good will. I am not in the position financially to pay out more money for a new one. I am really upset to return home to this and my Granddaughter to be really upset. Myself and my family have had enough stress with me battling covid the last thing on their minds would be to check that packaging which they weren't aware they had to and hoped from a reputable company it should arrive in one piece. Its such a shame as I am disappointed as obviously is my Granddaughter. You are a large company and me a working person which has had to save to months to be able to afford this. I am so very disappointed and feel this is unfair. The priority of the house wasn't on anyones mind due to myself being very poorly. I know accidents can happen in transit but the state of the item I am sure you would know the item would be in the state it arrived. Then product has stood in the same position for months in the corner of a living room and hasn't been touch since the day it arrived.

I am very upset and was really looking forward to coming home to see my Granddaughters face.

I am so very upset and annoyed the upset I could do without

Zoe Chambers

Desired outcome: Money back or exchange for brand new unbroken house.

Read full review of ManoMano / Colibri Company
View 0 more photos
Hide full review
ComplaintsBoard
M
4:56 am EDT
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more

ManoMano / Colibri Company Customer service regarding a defective product

I purchased a small chainsaw in November for some light pruning I haven't used the saw a lot due to the weather. I started using the saw in February and notice when the saw got warm it would cut out and misfire then stop.
I contacted ManoMano the seller, I was asked to fill out a form, supply photos and video which I sent off to them on 5/03/21.
Then on I've been passed from ManoMano to Espace-Bricolage who supplied the saw on behalf of ManoMano, then to Scheppach the manufacture of the saw. A multitude of emails later, ManoMano usually saying "please allow 48 hours for resolution"
Which of course never occurs as now it's nearly 2 weeks later.

Desired outcome: Replacement or refund

Read full review of ManoMano / Colibri Company
View 0 more photos
Hide full review
ComplaintsBoard
M
12:45 pm EST

ManoMano / Colibri Company Delay with confirmation of payment

On Sunday evening 31/01/21 I instructed my bank to make payment of £332.99 for one Böhmer-AG i5000W - 3.0Kw Petrol Inverter Generator and was advised payment will be made within 2 hours to their bank account via the detail provided in their email to me acknowledging my bank transfer with an order number ([protected]) This is the only information provided.

This morning (01/02/21 I checked my order to see if it was processed. It was not processed because on entering their web site page titled "My Purchases" I was confronted with this following advisory note "Awaiting payment by bank transfer" despite the fact that my bank had already made the transfer of money. I telephoned their UK customer care number ([protected]) their agent said there was a system error and it will take 48 hours to confirm my payment before my order can be processed. He requested an "M" number containing 12 digits which I should have received via email. I did not receive any such number. They have my payment and I need an immediate deployment of my order.
([protected]

Desired outcome: Still awaiting confirmation of deployment

Read full review of ManoMano / Colibri Company
Hide full review
ComplaintsBoard
A
8:18 am EST

ManoMano / Colibri Company Wire fencing

I purchased some wire fencing approx 6 months ago for a client to stop rabbits from entering their garden . The product said it was designed to do this but my client has been on to me to say that they have major issues with the wire fencing rusting and are concerned that it is not fit for purpose.

Please can this matter be looked into as soon as possible.

Regards
Darren

Read full review of ManoMano / Colibri Company
View 0 more photos
Hide full review
ComplaintsBoard
N
9:10 am EST

ManoMano / Colibri Company Wire fencing

I purchased some wire fencing approx 6 months ago for a client to stop rabbits from entering there garden the product said it was designed to do this the client has been on to me to say that they have major issues with the wire fencing rusting and are concerned that it is not fit for purpose

Regards
Darren

Read full review of ManoMano / Colibri Company
Hide full review
ComplaintsBoard
N
5:06 pm EST
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more

ManoMano / Colibri Company Faulty product I received.

I ordered a set of drawers which should have looked like the first picture. What I actually received was the second picture. As you can see this is supposed to be a premium mango wood piece.

They offered me a resolution of taking off £6 or a replacement would cost me a higher price. The company then said they only pick up Monday to Friday and cannot confirm a time.

In addition to this, my order has disappeared from my orders in my account, therefore I was unable to give a review.

Finally, when I asked for a complaints number and the agents got fed up talking to me they finished the conversation asking me to review how the call went.

I am a key worker, working shift work and now have to wait until the 27th of November for it to be picked up and won't tell me when I should receive my refund. What makes matters worse is this was a gift from my mother in law and I don't want her to lose her money on this as I have lost all trust in the company.

It is completely unacceptable to tell me that I need to pay more for a replacement on a faulty product as well as completely ignore my concerns. It now seems to have reappear after continually complaining.

I am merely raising this complaint as it is certainly nothing like I've experienced before with a company and do not trust I will get a refund, which should be immediately as should be the pick up at a time I can arrange. Now I have to spend my only day off in 13 day on shift waiting for them.

Read full review of ManoMano / Colibri Company
View 0 more photos
Hide full review
ComplaintsBoard
T
12:55 pm EDT

ManoMano / Colibri Company Refund not issued despite returning product!

On 8 May, I ordered a product (a Ryobi mower) - order M200519002636 from EspaceBricolage via ManoMano, which arrived on 16 May

Under the ManoMano terms, a product can be returned within 14 days of receipt (i.e. before 30 May). The product must be:
- Unused
- In original packaging
- In good / resalable condition

On 23 May, I requested a refund from EspaceBricolage, on the basis that the power connection was not compatible with our needs (other customers have reported similar issues with the same product)

On 25 May, EspaceBricolage confirmed that they would provide a refund if I sent the item back to their address (at my own cost)

On 26 May, I sent the product back to EspaceBricolage (Parcel2Go parcel number [protected]*19139).

The product was returned unopened and unused, in all its original packaging, and in good / resalable condition. Some tape had been added to the box because the box itself had been damaged on delivery to us. However, this did not contravene any of the ManoMano terms.

On 29 May, the product was confirmed to have been received by EspaceBricolage.

ManoMano state that refunds must be provided within 14 days of receipt by the seller - i.e. in this case, by 12 June.

On 25 June (two weeks after the refund deadline), we still had not received a refund so I contacted EspaceBricolage.

On 26 June EspaceBricolage asked for a tracking number which I provided.

On 29 June, EspaceBricolage said that since there was tape on the package they could not provide a refund.

In other words, because the packaging which they sent me was damaged, they would keep my money and my product!

Also on 29 June, I raised this further with EspaceBricolage and with ManoMano directly by phone and email. I spoke with Juliano (ManoMano), who apologised for the problem and said that he would contact the seller directly to get them to assist. He confirmed by email and suggested that he was here to help if I had any further queries!

Also on 29 June, I had an email from Lirah (ManoMano) in response to my online query, ‘committing to follow the progress of my file until it was resolved' and apologising for the delay. Lirah said the EspaceBricolage would contact me within 48 hours.

Also on 29 June, EspaceBricolage emailed again to say that since there was brown tape on the box they would not provide a refund, and would send photos. I forwarded this correspondence to ManoMano to make clear that EspaceBricolage were still refusing to provide a refund.

On 30 June, I asked ManoMano for an update, and received a response from Larah (ManoMano), who said that contrary to what Justin had said previously, the matter had not been passed to the seller. She said that she would now pass this to the seller, and confirmed by email as follows:

"Thanks for reaching out to us about this issue.
We really understand how frustrating it is as this is not resolved yet, and we really appreciate your patience during this time. Although we've been working on resolutions, and still waiting for the details from the seller as I have raised this issue personally with them.
I am very committed to fixing this for you and I hope we'll find a resolution soon. Thanks again for your patience while we work through this.
Once more, on behalf of the ManoMano team, please accept our sincerest apologies.
If you have more questions, feel free to contact me back, I remain at your disposal and happy to help you."

On 2 July, I asked for an updated and received a reply from John J (ManoMano), who apologised that I had not received my refund, but suggested that I contact EspaceBricolage directly. He assured me that he would follow my file to ‘ensure the necessary is actioned properly' and that he ‘remained at my disposal for any other questions'.

Also on 2 July, I called ManoMano by phone to explain that I had already contacted EspaceBricolage and EspaceBricolage were refusing to provide a refund so that was not working. I spoke with F. Justin (ManoMano), who again apologised that I had not received a refund. He said he could see that EspaceBricolage were not complying with the ManoMano terms, and that they were offering a 'silly reason' for not doing so. He followed-up by email to confirm that he would escalate with his managers, as follows:

"Hello
My name's Justin, and I'm going to be handling your case personally. Thank you for sharing this issue.
To solve this issue, I am going to escalate the issue to my managers.
I get back to you once I have my managers' answers.
Once more, on behalf of the ManoMano team, please accept our sincerest apologies.
Please let me know if you have any further questions, we'll be happy to help. Have a great day!"

It is now 6 July - a month and a half since I contacted EspaceBricolage to request my refund, two weeks since I first contacted ManoMano and nearly a week since I last heard anything from anyone about this case.

As it stands, I have spent over 100 EUR on the product and return postage, and I have neither the product nor even a partial refund.

This is apparently because there was brown tape on the box. As stated, the box was damaged when we received it, and nowhere does it say in ManoMano's terms that sellers can refuse to provide a refund if there is tape on a box! The ManoMano terms provide merely that a refund must be issued within 14 days if the item is unused, in original packaging and in good / resalable condition - all of which conditions I have met.

Despite saying they will try to resolve the case, ManoMano have done absolutely nothing to assist, and have not provided any kind of update.

Read full review of ManoMano / Colibri Company
Hide full review
ComplaintsBoard
M
5:51 am EDT
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more

ManoMano / Colibri Company Customer service

I just would like to make an official complain more about customer service and people you employ other that the wrong product we have received.
I understand that sometimes you receive wrong product and then you can return it with a little help of the customer service advisors. Unfortunately this lady by name Zoey, what a luck of customer service, understanding, willingness to help...and common sense! We have been exchanging emails for over a week now and she keeps asking about details of what is wrong with our product, to email her measurements and pictures, which was fine however after few times of sending the same thing over i got really annoyed At the end she has decided that she will not send us the return postage note as she believes that our shade cover its only 2 meters smaller than originally requested and it isn't a big difference - what!?!? She was rude in her emails and she was definitely difficult other than helpful. Her emails didn't make sense and I'm very disappointed that people like Zoey works in customer service were you call to get help. Our case is still unresolved however I will post my items back at my own cost as this is just ridiculous.

Read full review of ManoMano / Colibri Company
Hide full review
ComplaintsBoard
G
10:46 am EST

ManoMano / Colibri Company Refund on item cancelled

On 25th January 2020 I placed an order with Manomano for a shower door 1700cm. Later that evening i realised I had ordered the wrong size. Next day I telephoned the company to cancel the order which they said they had done and would arrange a refund for £169.99. I then went on their web site and ordered the correct size and paid for the same.

Since then I have made numerous calls to Manomano and hold umpteen emails sent and received, spoken to 3 different people at this company but still as of today I have not received my money back.

I now feel that my requests are being ignored and feel I have to take this matter further. Any advise would be appreciated.

Glen T Oakes

Read full review of ManoMano / Colibri Company
View 0 more photos
Hide full review
ComplaintsBoard
M
3:59 pm EDT

ManoMano / Colibri Company Shed

Joke of a company u delivered half a shed all your customer service people just say we're sorry were dealing with it. Lies all lies . But your good at having people's money. we'll i want my money back. as you can't seem to sort anything out your [censored] full of [censored]. I'm going to tv and press only you seem to have been in newspaper with good press about time they had the truth

Read full review of ManoMano / Colibri Company
Update by Michaela Humphreys
Mar 28, 2019 4:01 pm EDT

Joke of a company no one really helps just give you loads of [censored]. Sent me half a shed had my money this company needs stopping I’m going to press and tv about this great company

Hide full review
ComplaintsBoard
M
6:39 am EDT
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
ManoMano / Colibri Company has left an official reply on this complaint.

ManoMano / Colibri Company Contemporary dining set with table and 4 chairs black

Hi,
I hope you are keeping well.
I have received the following item:
Contemporary Dining Set with Table and 4 Chairs Black
Reference: ME2052287

I have found the following faults:
1. One of the table legs does not have proper hole in it, so without one screw table is shaky.
2. 3 of the chairs are faulty- Please find the attached photos for more details.
Please find the below information that would be handy although I have attached photos here:

Client order
•Order date: 3/21/19
•Shipping date: 3/21/19
•Delivery time:2 to 4 working days
•ManoMano order number: M190308938033
•Pay in 3 interest-free monthly instalments: no
•Payment method: Debit or Credit Card
•Product prices (all taxes included): £121.99
•Delivery prices: Free delivery
•Total price (all taxes included): £121.99

INVOICE ADDRESS:

Islam Mohammad

Primrose close 28

Luton

Royaume-Uni

LU3 1EU

Tel: +[protected]

DELIVERY ADDRESS:

Islam Mohammad

Primrose close 28

Luton

Royaume-Uni

LU3 1EU

Tel: +[protected]

I want to return them and get refund back.
If you need any more information please do not hesitate to call me on +[protected]
Kind regards,
Mohammad Manirul Islam

Read full review of ManoMano / Colibri Company
View 0 more photos
Resolved

The complaint has been investigated and resolved to the customer's satisfaction.

Hide full review

ManoMano / Colibri Company Reviews 0

Looks like ManoMano / Colibri Company has no reviews yet.
Write a review
Subscribe to receive notifications of all new customer feedback

Overview of ManoMano / Colibri Company complaint handling

ManoMano / Colibri Company reviews first appeared on Complaints Board on Nov 2, 2016. The latest review ManoMano has an excellent customer service when you wish to get advice choosing a product. But once you have placed your order, then …! was posted on Aug 4, 2023. The latest complaint Contemporary dining set with table and 4 chairs black was resolved on Mar 25, 2019. ManoMano / Colibri Company has an average consumer rating of 2 stars from 26 reviews. ManoMano / Colibri Company has resolved 5 complaints.
Ratings on other review websites
Trustpilot
Trustpilot
4.3
67876 reviews
Trust badge
Collect Your Trust Badge
Be recognized for outstanding customer service
  1. ManoMano / Colibri Company Contacts

  2. ManoMano / Colibri Company emails
  3. ManoMano / Colibri Company address
    52 rue Bayen, Paris, 75017, France
  4. ManoMano / Colibri Company social media
  5. Nick
    Checked and verified by Nick This contact information is personally checked and verified by the ComplaintsBoard representative. Learn more
    Jun 13, 2024
ManoMano / Colibri Company Category
ManoMano / Colibri Company is ranked 7 among 1369 companies in the Construction and Maintenance category

Most discussed ManoMano / Colibri Company complaints

Return process
1
(opinions to this review)

Our Commitment

We stand for unbiased reviews

We make sure all complaints and reviews are from real people sharing genuine experiences.

We help resolving issues

We offer easy tools for businesses and reviewers to solve issues together. Learn how it works.

We advocate freedom of speech

We support and promote the right for reviewers to express their opinions and ideas freely without censorship or restrictions, as long as it's respectful and within our Terms and Conditions, of course ;)

We ensure transparent and fair ratings

Our rating system is open and honest, ensuring unbiased evaluations for all businesses on the platform. Learn more.

We care about your privacy

Personal details of reviewers are strictly confidential and hidden from everyone.

We are easy, free and open to everyone

Our website is designed to be user-friendly, accessible, and absolutely free for everyone to use.