FashionMe.comclothes

R Nov 04, 2018
This review was posted by
a verified customer
Verified customer
Review updated:

Order number D2026661. They don't reply emails and their phone is wrong. I didn't receive any tracking number till now though they were supposed to send it 3-7 days after the order is placed but that is not true. They never respond to emails which is extremely unprofessional and disappointing. I ordered two more orders after this one D2030449 and D2032167 which I totally regret. This site should be blocked!!! Very bad service

Responses

  • Fa
    Fashionme Nov 05, 2018

    Dear customer,

    Thanks for your order on our website. We are really sorry for the delay.

    I have checked your order, and sent an email to your registered email address. Could you please
    check your inbox later?

    If you have any other questions, please feel free to let me know at [protected]@fashionme. com.
    Fashionme

    0 Votes

Post your comment

    By clicking Submit you are agreeing to the Complaints Board’s Terms and Conditions