The complaint has been investigated and
resolved to the customer's satisfaction
Resolved
DHGate.comlegit or not

Review updated:

Hey does anyone know anything about dhgate.com. Whether or not its legit or not. It looks like a chinese form of ebay, but just please let me know what you guys think or know about it.

Thanks

RESOLVED

The complaint has been investigated and resolved to the customer's satisfaction.

  • Updated by [email protected] · Feb 16, 2018

    I'm trying to get my daughter dress and you have wrong state popping up it is Centreville Ms I have shipped with you all before it seems like I always have a problem getting my order on time

  • Updated by Manvin00 · Dec 04, 2018

    Poor performance

  • Updated by bahi · May 22, 2019

    hope to hear from you soon Thanks

  • Updated by Amanda Alli · Jun 07, 2019

    Hi i am writing to say that my package was ship to a wrong adresss in another state i contact the seller but they keep say its on it way i track it but it say it was deliver on the 28 at a total different adress and state my tracking number is VR077349937YP

  • Updated by tommigirl00007 · Oct 17, 2019

    None of my cards work, I placed a $1600 order last year with same card no problems, now I can't use any card, they said I did a chargeback before when in fact I did not, it is not even showing in my account of any chargeback, I want to make another large purchase but I guess they don't want my business

  • Updated by Jill mcgwynn · Feb 09, 2020

    I ordered watch 3 wks ago still saying it as not been shipped

  • Updated by Jill mcgwynn · Feb 09, 2020

    Orderered weeks ago still saying not dispatched not shipped yet

  • Updated by Jill mcgwynn · Feb 09, 2020

    Watch not recieved yet

Responses

  • Ji
    Jill mcgwynn Feb 16, 2020
    This comment was posted by
    a verified customer
    Verified customer

    Ordered over 3 wks ago still not been shipped

    Comments

    0 Votes
  • Nd
    Nderimhxh Dec 22, 2019

    Hello, my payment verification failed I dont know why but I got an email saying the money is refunded.
    But when I checked my bank the money wasn't there. Please help

    0 Votes
  • Br
    Brian Andrade Nov 20, 2019
    This comment was posted by
    a verified customer
    Verified customer

    I bought tools from china seller and they were shipped to quebec and i am in ontario i will never buy anything again

    0 Votes
  • Sa
    Sam1985 Nov 17, 2019

    [protected] My order number
    The seller has sent me wrong size and also faulty dress - DHgate are siding with seller I want my money back am the customer they have evidence they agree I am right yet offering me 20 dollars ! I want my full 48 dollars or I will take them to court

    0 Votes
  • To
    tommigirl00007 Oct 26, 2019

    I made a $1600 purchase last year just fine, this year trying to make another large purchase with same card now it's declined, they say I did a chargeback before, which I never did!! It is not even showing in my account!! I been through customer service 7 times with no resolution, NOBODY CARES there!!!

    0 Votes
  • Dh
    DHgate2004 Nov 07, 2019
    This comment was posted by
    a verified customer
    Verified customer

    @tommigirl00007 Hi tommigirl00007,

    Please provide us your order number and login email address. That way, we can check the status of your order and we can provide the correct resolution to your concern.

    If you have any other question, please do not hesitate to contact us through the following link and choose online chat: https://goo.gl/hvEzdN or send email to: [email protected]

    Regards,
    Riane
    Customer Service Center
    DHgate.com

    0 Votes
  • Na
    Najah canty Oct 26, 2019
    This comment was posted by
    a verified customer
    Verified customer

    I spent $397 on this app and haven't received anything this happens on the first of October or September it's not fair because I have kids this is sad

    0 Votes
  • Dh
    DHgate2004 Nov 07, 2019
    This comment was posted by
    a verified customer
    Verified customer

    @Najah canty Hi Najah,

    Please provide us your order number and login email address. That way, we can check the status of your order and we can provide the correct resolution to your concern.

    If you have any other question, please do not hesitate to contact us through the following link and choose online chat: https://goo.gl/hvEzdN or send email to: [email protected]

    Regards,
    Riane
    Customer Service Center
    DHgate.com

    0 Votes
  • On
    Onlypuffbuds Oct 15, 2019

    LS077627295CN

    This package shows was delivered too Florida. In the mail box it said I have all pictures and proof. I dk t love in Florida I double checked my address I had for that package and I put the right address down! You guys put wrong address whiffed my package to wrong address!!!
    Please help seller won't contact me back

    Comments
    Comments

    0 Votes
  • Dh
    DHgate2004 Oct 26, 2019
    This comment was posted by
    a verified customer
    Verified customer

    @Onlypuffbuds Hi Onlypuffbuds,

    We checked your order was already canceled and refunded. Usually, your refund will be completed by your bank within 3-7 working days. Please contact your card issuing bank to check in their reversal system whether there is a refund record from China in USD. If not, please request your card issuing bank to contact (VISA/AMEX/MASTERCARD) to check the record.

    0 Votes
  • Pu
    Puji31 Oct 09, 2019
    This comment was posted by
    a verified customer
    Verified customer

    I had 4 different orders with dh gate and all 4 mysteriously got delivered to wrong address.
    This is a scam and needs reported to US attorney general office.

    0 Votes
  • Dh
    DHgate2004 Oct 26, 2019
    This comment was posted by
    a verified customer
    Verified customer

    @Puji31 Hi Puji31,

    Please provide us your order number and login email address. That way, we can check the status of your order and we can provide the correct resolution to your concern.

    If you have any other question, please do not hesitate to contact us through the following link and choose online chat: https://goo.gl/hvEzdN or send email to: [email protected]

    Regards,
    Riane
    Customer Service Center
    DHgate.com

    0 Votes
  • Ja
    Jack Faunce Sep 28, 2019
    This comment was posted by
    a verified customer
    Verified customer

    Tracking number LS043973613CN. Tried repeatedly to contact seller with no response. Tracking said out for delivery in Fort Lauderdale Fl. I live in Toledo Ohio. I want my money or product emediately . thisis ridiculous. Is this site a scam or what

    0 Votes
  • Dh
    DHgate2004 Oct 26, 2019
    This comment was posted by
    a verified customer
    Verified customer

    @Jack Faunce Hi Jack,

    We checked your order was already canceled and refunded. Usually, your refund will be completed by your bank within 3-7 working days. Please contact your card issuing bank to check in their reversal system whether there is a refund record from China in USD. If not, please request your card issuing bank to contact (VISA/AMEX/MASTERCARD) to check the record.

    0 Votes
  • Sa
    Samuel Harvey Sep 07, 2019
    This comment was posted by
    a verified customer
    Verified customer

    I order a tablet and I did not get my oder
    And so I text multiple times and did not get a answer about my order and so I waited from july 17 to August 29 and nothing came then they text me saying the order has been shipped

    0 Votes
  • Ze
    zeegie Sep 02, 2019

    I have uploaded the documents in regard to payment verification. I have also emailed [email protected] but have not gotten a response as yet. Could my payment please be verified so I can continue shopping. My email is [email protected] Order number [protected]

    0 Votes
  • Ma
    Malcolm Afrika x Aug 25, 2019
    This comment was posted by
    a verified customer
    Verified customer

    I ordered it since friday but it keeps telling me that your payment is still pending while they've collected the money from my account ? How can i do to solve this problem? I am worrying about it

    Comments

    0 Votes
  • Sh
    ShelleyA Jul 27, 2019
    This comment was posted by
    a verified customer
    Verified customer

    Order 1051 confirmation from https://zzbvuw.online/ Design Magic Box - Perfect Design with added crown was ordered for $212US and half way through the shipping process the tracking number stopped working (LL504066672CN) Received a lady scarf valued at $6US. I want answers, I have even tried calling the company in Bejing. I just want my money back!

    Comments

    0 Votes
  • Re
    Reese16 Jul 10, 2019

    I ordered two bras black & beige, I received two girdles. My order number is 16078. WULI22..front closure elastic breathable bras! I would also like do you have the bras that I ordered sent to me . I would like the correct item that I ordered ! Waiting for your response.
    Patrice Vitacco.
    1949 Birchbark Place
    Toms River NJ 08753
    [protected]

    0 Votes
  • Am
    Amanda Alli Jun 15, 2019

    Hi i am writing to say that my package was ship to a wrong adresss in another state i contact the seller but they keep say its on it way i track it but it say it was deliver on the 28 at a total different adress and state my tracking number is VR077349937YP

    0 Votes
  • Ba
    bahi May 28, 2019

    watch arrived damage from Wangyou123 order no [protected] trying to get in touch with seller no reply

    0 Votes
  • Ri
    rich morin May 27, 2019

    my order has been decined 5 times card #[protected] exp 09/23 v code 971 email [email protected] awaiting processing

    0 Votes
  • Ro
    RoRob May 21, 2019
    This comment was posted by
    a verified customer
    Verified customer

    I received 5/13/19 the WORST wig. I paid $138 which included an extra amount for increase density from 130d to 150d. It wasn't provided. TRACKS were down with hair attached, the cap size and color was incorrect. I contacted Dhgate and seller An-amer IMMEDIATELY. Neither returned email or messages on website. IT'S FOR MY DAUGHTER'S GRADUATION.

    Comments
    Comments
    Comments
    Comments
    Comments
    Comments
    Comments
    Comments

    0 Votes
  • Se
    sendoor rajan May 11, 2019
    This comment was posted by
    a verified customer
    Verified customer

    i placed order English Version Original Xiaomi WIFI Router 3 WiFi Repeater 1167Mbps 2.4G/5GHz Dual Band APP Control WiFi Wireless Routers

    value US $44.63
    but i got empty parcel only from china post
    i think https://secure.dhgate.com/ website is not comfortable in india

    i don't know who cheated me
    dhgate or china post

    Order NO:[protected]

    Comments
    Comments
    Comments

    0 Votes
  • Dh
    DHgate2004 May 16, 2019
    This comment was posted by
    a verified customer
    Verified customer

    @sendoor rajan Hi Sendoor,

    We checked that your order was already canceled and refunded. Usually, your refund will be completed by your bank within 3-7 working days. Please contact your card issuing bank to check in their reversal system whether there is a refund record from China in USD. If not, please request your card issuing bank to contact (VISA/AMEX/MASTERCARD) to check the record.

    If you have any other question, please do not hesitate to contact us through the following link and choose online chat: https://goo.gl/hvEzdN or send email to: [email protected]

    Regards,
    Riane
    Customer Service Center
    DHgate.com

    0 Votes
  • Mi
    Michael leak Apr 30, 2019
    This comment was posted by
    a verified customer
    Verified customer

    Yes i order a pair of shoes and got socks instead of my shoes and the money was tooken out my account my order number LT502137243CN i would like to have my shoes please.this is the second time this is happen to me and i work to hard to let some one take my money and not give me what i paid for thank you

    0 Votes
  • Be
    benzari yassine Mar 09, 2019
    This comment was posted by
    a verified customer
    Verified customer

    Dear Sir / Madam,
    It is with too much sorrow that I want to complain about a torn item sent to us today. It was unexpected and i was really shocked.
    Look forward to returning the item and getting back a new one.
    Please de the needful

    Best regards,

    Comments
    Comments
    Comments

    0 Votes
  • Cj
    CJay Allen Feb 12, 2019
    This comment was posted by
    a verified customer
    Verified customer

    I Ben waiting on my order the track number is LT205997552CN an the order number is [protected] still waiting for it

    0 Votes
  • Jb
    Jbbell Jan 05, 2019

    I ordered a pair of LV boost tennis shoes and Gucci, I received the Gucci's but I never received the LV boost, I ordered them back in October 23, 2018. Could you please look into my order.

    0 Votes
  • 1n
    1no Jan 05, 2019

    One of the saws I ordered has a cracked gas tank

    0 Votes
  • Je
    Jenkins Dec 12, 2018
    This comment was posted by
    a verified customer
    Verified customer

    I purchase order number397101428 and they do not look like the shoe I expected and their to small. I've been leaving messages for return label. Please help. Can't afford to waist money.

    Comments

    0 Votes
  • Ma
    Manvin00 Dec 12, 2018
    This comment was posted by
    a verified customer
    Verified customer

    I purchased a jacket from d h gate never recieved an item the seller never responded to my email order number [protected] purchase date 02 Nov 18

    0 Votes
  • Mk
    mkreddy Dec 11, 2018
    This comment was posted by
    a verified customer
    Verified customer

    MIN/chinahao.co/[protected]/0-usd-81.19 paid through DHPAY PLEASE VERIFY
    paid from india, icicibank
    kindly update.
    the amount has not reached the merchant chinaho.com

    Comments

    0 Votes
  • Le
    Leon Byng Dec 11, 2018
    This comment was posted by
    a verified customer
    Verified customer

    Order not showing on application
    Chat found order # [protected]
    Bank has taken out funds
    When signed in as guest previous history and prior purchases show up

    0 Votes
  • Db
    DB0 Nov 26, 2018
    This comment was posted by
    a verified customer
    Verified customer

    DHgate = SCAM.

    CONTACT Your CREDIT CARD COMPANY and initiate a CHARGE BACK.

    FILE A REPORT against DHgate with the "U.S. Customs and Border Protection" as soon as possible.

    SHARE on Social Media, YouTube, Twitter, Instagram, Facebook.

    DHgate has several Facebook pages. POST THERE. *Many comments get deleted and in my case those pages ban you from posting but your posts may be seen by others to save them from getting ROBBED.

    CREATE your own "DHgate is a SCAM" "Ripped Off by DHgate " etc. Facebook Groups. *They can't delete comments there!

    DHgate tries to keep ripped off buyers waiting beyond the time limit in their Terms Of Service.

    Customer Service and Escalations reps are nothing more than brainless time wasters.

    0 Votes
  • Ro
    rosebor Nov 19, 2018
    This comment was posted by
    a verified customer
    Verified customer

    I ordered three items from DH gate and only received one. I was billed for all three, then was billed a sketchy .22 separate item. my bank tells me that my card has been compromised by using this site. please advise

    0 Votes
  • Th
    Thandeka Mkhize Nov 19, 2018
    This comment was posted by
    a verified customer
    Verified customer

    Hey I have been struggling for 2 months now to order. Everytime I try to order it says payment verification failed I have sent the [email protected] my cards and they said I could order now then I did then it failed again. This is really not it hey. I mean really? 2months?

    -1 Votes
  • Db
    DB0 Nov 26, 2018
    This comment was posted by
    a verified customer
    Verified customer

    @Thandeka Mkhize Read THE REPORTS HERE.

    Ordering on dhgate is VERY HIGH RISK.

    1 Votes
  • Me
    Melvin J Yarbrough Jr Nov 04, 2018

    I've try contact Dhgate LUISSTORE ok several time no response LUISSTORE delivered shoes to wrong address Oregon seat rock P.O. 97376 ok i live Columbus ohio 3181 scottwood rd 43227 I'm asking to have shoes reship or delivered to right address

    Comments
    Comments

    0 Votes
  • An
    Angel Stewart Nov 01, 2018
    This comment was posted by
    a verified customer
    Verified customer

    I have not received my product from dhgate.com because it was canceled from a higher risk of fraud . I have paid for this item and it has been cancelled but I have not received my amount of money in account again it has been taken out when I ordered but not received back in my account yet I need my refund of money back please

    Comments
    Comments

    0 Votes
  • Da
    David Feathers Oct 31, 2018
    This comment was posted by
    a verified customer
    Verified customer

    Never receavied yet i want my money or phones

    0 Votes
  • Ma
    Makailah george Oct 23, 2018

    I order it on Saturday an it suppose to come in Friday but it didn't now I can't track it or get in contact with the seller I spend 110.00 I need my money back or get my order I need my order for this week an I send all my information from my credit card

    0 Votes
  • Pa
    Pamela Goodson Oct 21, 2018
    This comment was posted by
    a verified customer
    Verified customer

    I ordered a tyme iron with the us plug and they shipped me a iron with a UK plug. I can't use this. I need for it to be exchanged for the us plug.

    Comments
    Comments

    0 Votes
  • Se
    Sena Ali Alexander Akbarpour Oct 15, 2018
    This comment was posted by
    a verified customer
    Verified customer

    I was sold an enail from your website and the coil doesn't work I just opeNed it today and this is what I get? I want a new coil or a full refund

    0 Votes
  • Co
    Courtney T Oct 14, 2018

    I ordered these on 22nd. They were due to be delivered today. I have received a message from my local carrier stating my parcel will be sent back to sender due to incorrectly address stated on my package. I am not happy as I have to wait another extra 30-40 days for my package to arrive in England again

    Comments

    0 Votes
  • Gr
    Gregory Joffe Oct 02, 2018
    This comment was posted by
    a verified customer
    Verified customer

    Order Number: [protected]

    0 Votes
  • Pa
    Payments Sep 19, 2018

    Im new to dh gate an you cancelled my order how do i use my visa card to purchase i would like be member wit dh gate really like product but my new account is stopping need your help

    0 Votes

Post your comment

    By clicking Submit you are agreeing to the Complaints Board’s Terms and Conditions

    IN THE NEWS

    Unhappy consumers gather online at Complaintsboard.com and have already logged thousands of complaints.
    If you see dozens of complaints about a certain company on ComplaintsBoard, walk away.
    One of the largest consumer sites online. Posting here your concerns means good exposure for your issues.
    A consumer site aimed at exposing unethical companies and business practices.
    ComplaintsBoard is a good source for product and company gripes from especially dissatisfied people.
    You'll definitely get some directions on how customer service can best solve your problem.
    Do a little research on the seller. Visit consumer complaint websites like ComplaintsBoard.