The most trusted and popular consumer complaints website
Explore your opportunities! Create an account or Sign In

Radio Shack / worst service ever

1 United States
Contact information:

Radioshack cancelled my order for an Altec lansing im600 without me knowing...until it was too late. No one even tried to help me. Our conversation below:

Wrote: I already talked to one of your associates about this issue. I
know the explanation of how my order was placed and canceled by some
sort of discrepancy between the order and the warehouse. What I don't
understand is that I tried to order this item 6 times previously but was
told it was out of stock. Another time I was ordering it and by the time
I placed the order I was told it went out of stock. So I know, for a
fact, that an order cannot be placed unless an item is in stock. So I
was told my order couldn't be filled because the item was out of stock,
despite COMPLETING an ORDER, BEING TOLD it was IN STOCK, and RECEIVING A
CONFIRMATION E-Mail. I am upset because these were christmas presents
and now the sale is over AND NO ONE at radioshack is willing to help me!
I think this is ridiculous and I can't help but feel like I'm being
swindled somehow. I want to know what can be done to fill my order for
the price I actually ordered it for. I know it is available now for
$150. I would like it for the price I ordered it for. I want some
CUSTOMER SERVICE, where someone actually helps me instead of giving me
an excuse that is of no benefit.

According to your website orders are cancelled for (2) reasons:
1) Cancelled on 00/00/0000 due to invalid order information If an error
occurs during the order authorization process it first goes into
suspension while we attempt to reach you for verification, and then it
is cancelled. Once an order is cancelled it cannot be processed and must
be placed again on our website in order to proceed.

2) Cancelled on 00/00/0000 due to invalid payment information Due to
missing or invalid payment information, your order was cancelled. Once
an order is cancelled it cannot be processed and must be placed again on
our website in order to proceed.

My order being cancelled was NOT MY FAULT, but I am being penalized. If
your warehouse has a mix-up, why do I lose my order? As a known company
fairness and customer satisfaction should be the goal. I hope you can
take care of this issue for me.

Thank you,

RA

Their WORTHLESS Response:

Thank you for contacting RadioShack.com.

We apologize, but according to our records, your order was cancelled
because it was out out stock not because of a processing error. We
regret if this has caused you any inconvenience. We operate a real-time
inventory system that updates the content of our website twice a day.
Your order was received and processed before the site was updated to
reflect the change in inventory. Unfortunately, your order could not be
fulfilled.

We are unable to provide a time frame of when we may receive more of the
merchandise in our warehouse.

Again we apologize for the inconvenience.

If you have additional questions, please visit our online Help Desk.

Lo

Post your comment