SUBMIT A COMPLAINT

Zoxoro / Product not received

No idea, Australia
Contact information:

I purchased 3 Life Knives in December 2016 & have emailed multiple times as the tracking on my products had halted 2 months ago. All I received is generic emails saying Management will responde to my request shortly. I have requested a full refund on multiple occassions with no event. So disgusted with this business! I have now noticed the website has closed and have received no further email responses. I have lost nearly $300.

  • Zoxoro Customer Care's Response, Apr 09, 2017

    Hi Annie,
    Thank you for your email.
    As the manager, I have already been in contact with you on this issue on several occasions.
    And as you have been advised in several emails, I sent a request to the accounts department to process a refund for your order in the amount of $146.97.
    I have followed up with the accounts department and they will be sending you an email once the refund has been processed.
    We apologise for the inconvenience.
    If you have any questions, please don't hesitate to let us know.
    Kind regards,

    Sheila
    Customer Support Supervisor
    Zoxoro.com.au
    [protected]@zoxoro.com.au

An
Apr 07, 2017

Post your comment