SUBMIT A COMPLAINT

StylishPlusmy unacceptable experience with stylishplus

These are the mails that they've send me, on 30/05/2018, 05/07/2018 & 27/072018 They keep sending almost the same texts. All they do is to copy & paste and changing some words. They are deceitful:
The order was on 01/05/2018 and actually they never had my products!!!

Dear customer,

It is pleased to hear from you and have a enjoyable day.

I have applied for financial department to refund your money USD 65.30. It will be completed within 15-20 working days. Please check your account later.

Please don't worry. I'll keep following this matter all the time until you receive the money to your card .

Anyway, we do appreciate your business and hope that you'll give us the opportunity to serve you again in the future.

Best regards,

Anny
Customer Service Team

-------------------------------------------------------------------------------------------------
Dear Customer,

Thanks for contacting us. Hope you are doing well.
Please accept my deepest sorry for inconvenience caused to you.

We did update your refund in emergency status and we told our financial manager that your refund has been reported for a long time and should be finished in first priority.
To be honest, our refund system is really so slow but we can sure we never scam anyone and refund you finally.
I will keep eyes on your refund and inform you once it finished, we do hope it will be finished on time, would you forgive us about this and give us more days?

Sorry again, dear friend.

A thousand thanks for your kindly understanding and patience. :)

Best regards,

Anny
Customer Service Team
-----------------------------------------------------------------------------------------------
From: Anny from Stylishplus.com [mailto:
Sent: Friday, July 27, 2018 8:33 AM
To:
Subject: Re: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Order SP21385 confirmed

Dear Customer,

Really sorry for hearing that but surely we will help you solve the problem.
We fully understand the situation, and we admit it's our mistake, please accept our sincere apology to you.
We promise that you will receive your refund, and I will be here all the time to follow up your refund till you receive it.
Would you please just wait for a few days?
And we will mark your refund as urgent, our financial department will process your refund in first priority.
Thanks for your patience in advance.

Best regards,

Anny
Customer Service Team

El
Jul 27, 2018

Post your comment