SUBMIT A COMPLAINT

PatPat / my refund

Contact information:

Dear sir/ ma'am,

This is to inform you that I got your mail.You mentioned there that my order no. PAT - 1705558 has been cancelled and full refund issued and I will get it with in 2-3 business days but it's more than 7 days but I didn't get the refund of Rs. 10, 239/- yet. Please inform me when should I get the money in my account. I need the money, please understand my problem. I repeatedly mail you but you guys don't answer my mails and don't refund my money.

Regards

Shreya Banerjee

PatPat
PatPat
PatPat

Sh
Nov 14, 2017

Post your comment