Real Vegas OnlineWinnings not paid

S
This review was posted by
a verified customer
Verified customer

I played at their casino Real Vegas Online and won $2400.00. Five weeks has passed and after many phone calls and E-mails I am constantly told that their accounting department is very busy. I checked a casino rating agency online
( Casinomeister ) and found out that they have a reputation for taking peoples money and not paying when they win.

Responses

  • Re
    RedPeg Legge Feb 17, 2017
    This comment was posted by
    a verified customer
    Verified customer

    A year and a half never been paid my winning of $2400. As with everyone else's complaints I agree, complete runaround. I still call just to aggravate them, they deserve it. Stay far away.

    0 Votes
  • F4
    f4ebony Feb 03, 2017

    I won 2350 on 99 slot machines and requested withdraw on 12/26/16 after dozens of emails chats phone calls everything I read above is exactly what has been going on with me. Cant we all get together and file class action at least cost him money to fight us if I could find this ### id blow his head off in front of his loved ones. I am 63 and fed up with the thieves in this world who get off over and over. If any of you know who he or they are I'm a man of means and ill get even for all of us . email me at [email protected] Its not what you know in this lousy world we all live in, , , , its WHO YOU KNOW Curgam Malta owns 8 sites all casinos

    0 Votes
  • Je
    Jennifer Durrer Mar 12, 2016
    This comment was posted by
    a verified customer
    Verified customer

    Don't use this site. I used a coupon that added free spins with my deposit. I won a little but then had to meet a play through. I got lucky on a slot and won. I finished my play through making my funds withdraw able. They aren't paying my funds because they said I played blackjack with some of the winnings. They are a scam and I'm reporting them.i will not rest until I get my $2000 withdrawal. I hate companies who are just out to scam people.

    0 Votes
  • Ro
    Robin boner Feb 10, 2016

    My real Vegas slots says unfortunately real Vegas slots has stopped why? I'm real upset about it

    0 Votes
  • An
    Andyuk Dec 21, 2015
    This comment was posted by
    a verified customer
    Verified customer

    Yeah also been one of the unlucky people to be scammed by this evil company, they owe me $2000, been this way since the beginning of october and get the same response, "we are having a high volume of withdrawals" chat is useless and just get the same email time and time again, wish i could find the person who owns these sites, would strangle the little git to death.He basically has stolen probably millions off people and nothing can be done!

    0 Votes
  • Ki
    Kimrus Dec 07, 2015
    This comment was posted by
    a verified customer
    Verified customer

    Hi Timely
    I still haven't received anything from SlotNuts and now when I contact them, they automatically shut down conversation on Live Chat or phone calls get put on hold for long lengths of time, then it disconnects. I too feel like giving up but I still have playing money in the account

    0 Votes
  • Ti
    Timely Dec 07, 2015

    I requested a payout on October 15, 2015 and still have not received. Has there been anyone that has received one? I have read nothing but complaints of no payout received. I get the same answer over and over again. "It is in the process" "Our accounting department is really busy". Is there anything I can do? Just give up?

    0 Votes
  • Ki
    Kimrus Nov 18, 2015
    This comment was posted by
    a verified customer
    Verified customer

    SlotNuts are doing this to me now. No bonus played with them just deposits, now I have pay out still in pending. Emails, phone calls, live chat give the same above excuses, and I sent paperwork 6 times, and finally had a Michael tell me, that he has my paperwork and it is all correct and the accounts dept will fix this immediately. Ha, that didnt happen either, so live chat again and I get a Jasmine this time, who said it is being processed and ended the chat immediately, so not a chance to reply. In the meantime I have a card sent to me with free spins with an attached letter that has an email address [email protected] I sent him an email thanking him and asking him politely to follow up my problem. Yes I had a reply from another person assuring me it was being sorted urgently and it definitely wasnt a standard email you get normally. Now this hasnt been resolved either, I put tags on emails for them to respond to me but alas that isn't happening either. I would so much like to have all the contacts personal emails to bombard them, but unable to locate any or the holding company

    0 Votes
  • Re
    RedPeg Legge Aug 13, 2015
    This comment was posted by
    a verified customer
    Verified customer

    I guess Im going to sound like a broken record here. I have 2 approved withdrawls, as with everyone else I get the same runaround. No replies to emails, no Casino Host to talk to. Excuse after excuse, waiting for accounting department, you'll get your money. NOT!!! I WAS told in a chat the complaints against them were because people didn't meet the requirements. HOGWASH!!! I've met every requirement and still no MONEY!!! I found a website that said their losses were $30, 000, can't figure out why because they don't pay their customers, but they sure love to take our money. I believe their strategy is to delay for so long people give up. Ive played at several other Casino's and have always received my money never had to wait this long . STAY AWAY, SCAMMERS, AVOID, CROOKS, LIARS, DO NOT DEPOSIT HERE.

    0 Votes
  • No
    nonni02 Jun 01, 2015

    I have been waiting for a payout of 2000 us for 9 months fro REAL VEGAS CASINo & I get the run around usual excuses ..new payout system ...new bank wire company...casino handling lots of payouts...hundreds of follow ups..but management NEVER respond..very angry...AVOID THESE CASINOS & SPREAD THE WORD...

    0 Votes
  • Fl
    flyinglow Oct 13, 2014

    They don't pay. Don't even waste your time. Constant excuses, system is broke down, we need more info, system is sending a check.
    Tried for over a year. Nothing but BS.

    1 Votes
  • Fl
    flyinglow Oct 13, 2014

    They don't pay out your winnings, don't even bother. All you will get is years of excuses.

    0 Votes
  • Bu
    buffalobill1966 Oct 20, 2013
    This comment was posted by
    a verified customer
    Verified customer

    Hello my name is John Longo I played real Vegas on line and won 2000 I here the same ### over and over account department its been over 4 month and the same ### call email like Thay have a book there reading from we need to shut them down THAY DO NOT PAY SO DO NOT PLAY

    0 Votes
  • Jo
    Jorge Manay Oct 08, 2013

    Then they disconnected by the way support team is located in the Philippines and Casino in the Netherlands!!!
    Nothing these people makes sense and difficult to understand and when the pressure is on they run and hide. Would like to get a class A law suit on them! Who are these people who we dealt with, there obviously not a legit business who meet there criteria when its due. This is a lesson we learn in dealing with people from other lands and need to pay up for what has taken place in scamming people for there prize. There should be a penalty for these people who are not legit and cannot run a well off business and take peoples earnings. This is just some tiny people who are criminals and have to pay for their action and consequence's should apply to these tiny Island who work together and a affiliated in one thing in scamming all who think there business is up to par with false advertising and are a failing sorry scam alert!!!

    0 Votes
  • Jo
    Jorge Manay Oct 08, 2013

    Eyz: Thank you for your patience...

    Eyz: Support team is located in the Philippines

    Casino is in Netherlands

    As of the moment, is there any other concern I can address?

    0 Votes
  • Jo
    Jorge Manay Oct 08, 2013

    Pay up Real Vegas Online

    0 Votes
  • Jo
    Jorge Manay Oct 08, 2013

    .

    You are now chatting with 'Jasmine'

    Jasmine: Hello. How may I assist you?

    hotfire889: its about my account in real vages online?

    Jasmine: Can you please verify the first and last name in your account?

    hotfire889: Jorge Manay

    Jasmine: How can I help you in your account?

    hotfire889: the money I requested is delayed!

    Jasmine: Kindly stay on hold while I am checking your account.

    Jasmine: Thank you for your patience...

    Jasmine: Upon checking, it shows that you have redeemed bonus SPIN50 while having a pending withdrawal on your account, I do apologize but unfortunately winnings on your account were invalid for cash out due to breached of terms

    hotfire889: what terms

    Jasmine: Redeeming free cash bonus while having a pending withdrawal.

    hotfire889: that make no sense

    Jasmine: while you are having your withdrawal request, you redeemed your free cash bonus of SPIN50 as of 9/16/2013 6:17:01 PM

    Jasmine: Accordint to the terms and conditions player is not allowed to make a deposit, redeem bonus or even play on their account while having a pending withdrawal request.

    hotfire889: I finished spin 50 and then ask for a withdrawal! It makes no sense

    Jasmine: I'm sorry, as what I have stated above It is a breach of Casino terms if you will make a deposit, redeem bonus or playing on account WHILE having a pending withdrawal.

    Jasmine: Its not necessary if you met the playthrough or not.

    hotfire889: Explain because it makes no sense

    Jasmine: PLease be informed that doing any transaction on your account can affect the process of a payout request.

    Jasmine: that's why we are not advising players to play or even do any kind of transaction while having a pending withdrawal so that is why the casino made a Terms that you are not allowed.

    Jasmine: To do any kind of transaction such as: Deposit, REdeem bonus, Playing, or even received free chips WHILE

    Jasmine: Having a pending withdrawal.

    Jasmine: I do apologize but unfortunately winnings on your account were invalid for cash out due to breached of terms

    hotfire889: I finished the playthrough correct and there nothing else to meet! You making this up as you go along and can not prove that anything was invalide and cannot explain the process in a correct manner. This is all nonsence you have no reason to hold my payment other to keep the money you have broken all the terms and condition and no longer are a valid consumer and will be hearing from other sources to exploite this scam in this worthless place.

    Jasmine: No, we are not allowed to make up stories or any rules.

    Jasmine: Everchat or conversation is recorded and we are only allowed to give information based on the casino terms.

    Jasmine: And I beleive I only given an accurate information for your account.

    hotfire889: why was a message emailed to me saying that my money going to be deposit

    Jasmine: Can you please verify when did you received the email?

    hotfire889: now on money first I broke the terms and condition and money was erased from my account. Second time I go through the procedure and it not up to par with stupid terms and condition that no one on the other side of the computer can read or would be informed that they have broken terms in condition. I sent all the documents to recieve my payment while given me a hard time about that in its self. Now you my money that I requested is no longer valid because of terms and conditions that I was not informed of. It a SCAM!!!

    0 Votes
  • Ma
    Marlies37 Sep 15, 2013
    This comment was posted by
    a verified customer
    Verified customer

    I have been playing Real Vegas, Mighty Slots, Plenty Jackpots, Slots Inferno, Slot Luv, and 99Slot Machines. They owe me $1000 in three of the casinos, but have no luck with them. It's been a month and they always have an excuse that it is in the hands of the accountant. I have never had any problems with any other casinos and I am very frustrated about it. Should there not be a site that you can complain ?

    0 Votes
  • Di
    dims99 Jul 24, 2013

    Well this is not good with the on line casinos they should warn the people about tis casino that they are scams to get your money I wish I have know this or I would have not play on this or any one of their casino what go around comes around.I will post this on face Book to every one know not to play on these casino thanks.

    0 Votes
  • Da
    damienlives Jul 23, 2013
    This comment was posted by
    a verified customer
    Verified customer

    I downloaded and installed the Real Vegas software via an email I received tell me I can have 1000 spins in Achillies. Username damienlives. They informed me when I asked what the Max Cashout was, I was not eligible to withdraw anything because I used a no deposit bonus on their sister site. They said they are affiliated with www.99slotmachines.com www.slotluv.com www.mightyslots.com www.plentyjackpots.com www.realvegasonline.com www.slotnuts.com and www.slotsinferno.com ... There has to be somewhere I can report them to. it is unfair. How am I supposed to know who their sister-sites are? They DO NOT list them. Thanks

    1 Votes
  • Wa
    WAITING? Jul 26, 2012
    This comment was posted by
    a verified customer
    Verified customer

    Have won $300 on 08-20-11 and up to now i haven't received my winnings, Every me and my wife called and was always told that it's being processed by accounting. We have sent all the documents needed and requested the withdrawal by nothing.
    Been sending e-mail to Henry Page but the e-mail falls on blind and no reply.
    They all should be jailed and answer for scamming people.
    They should not be allowed to scam people again.

    0 Votes
  • He
    Hello35 Jun 29, 2012
    This comment was posted by
    a verified customer
    Verified customer

    I have been courteous to them at real Vegas and followed the rules and met the terms but real Vegas has not. Babi have been waiting since 3/10/12 and was to, d that half of my winnings was approved by accounting and it showed as processed. I was then told it would be max one month and I would have my winnings and that was two months ago. Now they claim they are waiting for the confirmation number re the bank wire which was processed on 5/14. The other half of my winnings is still showing as pending. Regardless I have not rec'd a penny from them yet. Whoever the person is (one person states they have rec'd their winnings) then maybe you could prove the rest of us wrong. I have bee promised that I would get my winnings so many times and told that I am on their priority list and still nothing. One of their cashiers Kate cruise did call me on two occasions and it sounded like I was going to get my money and now nothing. They claim it is be ause they are using a diff company for wire transfers and their accounting dept is behind. This has been a very frustrating experience.

    0 Votes
  • Oh
    ohpoop Jun 21, 2012

    i have done nothing wrong sent all documents and they been approved just mangement has never approved my winnings that were in no way an affect to there terms and conditions it has been 4 months still nothing so stick that up ya tjack21 and there are heaps more from all the other sites i noticed

    1 Votes
  • Oh
    ohpoop Jun 21, 2012

    maybe we should get as many non payed real vegas online casino customers and hit the with a class action law suite...looks like i been ripped to

    -1 Votes
  • Tjack21 Apr 03, 2012

    I’ve been playing with all of these casinos (Real Vegas, Mighty Slots, Plenty Jackpots, Slots Inferno, Slot Luv, 99Slot Machines, and SlotNuts) and furtunately I get all my winnings in time except for the other withdrawal request that took 4 months to process. i understand them and you guys as well, but infairness to the curgam malta group of casinos they are doing there best for all of our satisfactions.
    Maybe the best reason behind why they treat me so special because I extend my RESPECT to them as a person who are really trying there best to assist me in Live chats and in calls and of course I follow the Terms of Use. they also told me that many of my fellow players having that unending complaints of NOT getting there payouts simply becuase they breach the Casino Terms and Conditions. Sometimes we have to Read, Think and Understand the Terms and Conditions before doing anything else excuse for the word but I firmly believe that all online gaming sites are for Litirate only.lol
    For those who knows How to READ and COMPREHEND Come and play !

    2 Votes
  • De
    Dee28 Apr 02, 2012

    I also like everyone else won 1, 900.00 on 3/19/12. After much run around these past few weeks, I decided to look them up and I have yet to see one comment where anyone has been paid so far so I don't hold out much hope. I was told they didn't have all my documents after I sent them in three times. Now supposedly it is under review. I was told a few times that accounting or a manager would be contacting me to finalize my winnings. I have not received any calls or emails yet. When you send an email to their support department, you get a generic email back stating that you will be contacted within 24 hrs, NOT! I was told today that they are putting in a new accounting system so payouts are slow but I would receive my money in 7 to 10 days after the manager finalizes his audit of my payment. I too have made a few deposits on their website which went through immediately. DON'T WASTE YOUR TIME PLAYING BECAUSE IT WILL NOT BE PROFITABLE TO YOU JUST THE CASINO. Let my experience of not checking their credibility first be a lesson to all, stay away from this casino and any others in this group of casinos.

    1 Votes
  • St
    Starman22 Mar 07, 2012
    This comment was posted by
    a verified customer
    Verified customer

    I also am one of those people who didn't know to much about online gambling and luckily didn't invest to much money with them. But I did win $2400.00 which they acknowledged and for which I have been awaiting payment since Dec. 2011.
    After finding "Casinomeister" an online site that rates online casinos I found out that
    Real Vegas Online as well as a host of other online casinos have reputations for taking people's money and not paying when they win. I also found out that since I was
    a U.S. player and they are an overseas company Curgam Malta Ltd. that there was little I could do in finding help to collect my winnings. I have filed a complaint with the U.S. Federal Trades Comission and the Consumer Protection Agency but because they are not regluated by any of these agencies there is nothing they can do. God knows how many millions of dollars these casinos made and are making and getting away with it.

    1 Votes
  • Mj
    mjm118 Mar 07, 2012
    This comment was posted by
    a verified customer
    Verified customer

    I as well have played at the group of casinos 99 slots, Mighty Slots, and Real Vegas. I had never won before and when I did and complied with all their rules, they have not paid. People save your Money! These casinos are not going to pay. As other people have said they keep saying that it is in process. You have no direct with management or accounting nor do they respond to any emails. It is clear to me now that on chat they use made up names to misdirect anyone inquiring about their winnings. Please don't be fooled and keep playing. I never thought this would happen to me. The more people in the US that stop donating them their money the less they get and hopefully go under.

    1 Votes
  • Lu
    lucky1011 Jan 05, 2012
    This comment was posted by
    a verified customer
    Verified customer

    All the casnios are running a scam i play real vegas the operator there lie to you so much it a game u play with them is it a real management and why a player can't talk to them they give u an email they know they don't email no one like all the players like me the casnios get rich by us deposit are own money Thank God i had a job if i had to wait on my winning i'll be done be in the streets i been waitting for 4 months starting in Sept Oct Nov Dec now it Jan a whole new year real vegas to me is a fraud please don't play on that site because you won't get your winning they will give you a song and dance.

    1 Votes

Post your comment

    By clicking Submit you are agreeing to the Complaints Board’s Terms and Conditions

    IN THE NEWS

    Unhappy consumers gather online at Complaintsboard.com and have already logged thousands of complaints.
    If you see dozens of complaints about a certain company on ComplaintsBoard, walk away.
    One of the largest consumer sites online. Posting here your concerns means good exposure for your issues.
    A consumer site aimed at exposing unethical companies and business practices.
    ComplaintsBoard is a good source for product and company gripes from especially dissatisfied people.
    You'll definitely get some directions on how customer service can best solve your problem.
    Do a little research on the seller. Visit consumer complaint websites like ComplaintsBoard.