logo
The most trusted and popular consumer complaints website
Follow us
Connect With: Connect with Facebook Connect with Yahoo Connect with Google Connect with Twitter Connect with LinkedIn

Share with Others

Recently Discussed Complaints

1. (0 mins ago)
Impulse Database Solutions
Cheated center..
2. (43 mins ago)
Tissot T Touch Watch
Defective watch
3. (1 hr 3 mins ago)
savethedeals.sg
I didn’t get my coupon
4. (1 hr 5 mins ago)
Charter College
Bait and switch
5. (1 hr 20 mins ago)
Hertz Italiana Spa Roma
Verbale fine on line

Consumer Tips & Tricks

Latest News & Stories

Latest Questions

Systweak Koeln Complaints & Reviews - Unauthorized charges

Systweak Koeln Contacts & Informations

Systweak Koeln

Posted: 2012-05-09 by    Mary

Unauthorized charges

Complaint Rating:  84 % with 25 votes
Contact information:
Systweak Koeln
United States
I never used them before, but today while checking my bank statement I found 5 unauthorized charges:

02/04 systweak $29.95
02/04 systweak $29.95
02/04 systweak $29.95
02/07 systweak $29.95
02/07 systweak $14.95
Comments United States Unauthorized Charges
Share with others:  
Was the above complaint useful to you?    


Comments

Sort by: Date | Rating
 10th of May, 2012 by   bloved 0 Votes
You need to contact your bank/credit card company right away and tell them that the charges were not authorized. They can get you a new card and pin number and possibly let you know how the person who used your account got the information.
 29th of May, 2012 by   Systweak Support Team 0 Votes
Dear Mary

Please note we do not charge our customers without their approval and consent, neither can we make any purchase on customer's behalf.
We do not have access to your credit card information or personal details; therefore please be assured that we did not place any order on your behalf.
Please contact us at support@systweak.com with your order details; we will clarify the things for you and if you do not intend to use the products as per our money back policy we will refund you immediately.

Sincerely,
Systweak Support Team
 26th of Jun, 2012 by   Jerry Keane 0 Votes
I have just received a $20 credit card charge from Systweak KOELN that I don't recognize. I've brought it to Systweak's attention and assume they will address the issue.
 29th of Jan, 2013 by   Roberta Thompson 0 Votes
I canceled this subscription satisfactorially, I would like to know how I can get a refund of 44.90 and have it returned to my checking account? Roberta Thompson
 7th of Feb, 2013 by   Antonio M. Concha 0 Votes
When I received my bill of my credit card today from HSBC, I was surprised why I have to pay P1, 044.65 (USD 24.98). I don't remember of anything I recently ordered form your company. Please clarify this . . . And if any, I would like to cancel this particular order. Also, please advise HSBC that this particular transaction is canceled, and I am not going to pay. Thanks in advance! Antonio M. Concha
 12th of Mar, 2013 by   osten 0 Votes
j'ai acheté l"systweak de koeln" le 01/03. MON ORDINATEUR EST TOMBE EN PANNE.
donc je suis pas arrivé à enrigistrer le systweak
mon adresse: arturo.osten@gmail.com
merci
 9th of Apr, 2013 by   lmback 0 Votes
Want to know how I can make sure I don't get charged for this again. I did uninstall the RegClean program from my machine. Will that solve it?
Please respond with an answer to leanabackus@aol.com
 9th of Apr, 2013 by   lmback 0 Votes
My credit card was billed $24.90 for this service plus $.25 Foreign Transfer Fee. Why??
I did use the 30 day free trial. But did not register to use the full version. Please refund my credit card ASAP.
leana
 6th of May, 2013 by   GAUTHIER ANDRÉ 0 Votes
j'AI COMMANDÉ VOTRE PRODUIT ET JE NE SUIS PA SATISFAIT DE VOTRE PRODUIT IL NE FONTIONNE PAS AVEC MON ORDI J'AIMERAIS QUE VOUS ME REMBOURSÉ PAR MA CARTE DE CRÉDIT QUI FINI PAR LE NO 2857 VISA ANDRÉ GAUTHIER
ON M'AS FACTURÉ 40.71 ET JE M'EN REMETS A VOTRE QUARANTIE 30 JOURS MERCI A L'AVANCE
 11th of May, 2013 by   karen messer 0 Votes
Thid company took 39.90 from my account after I ordered the one for 29.90. I have called twice and still have not received my refund. I cancelled this service after seeing they took more from my acct than I had authorized. Poor business an if they are that close to shuting down, go out of business and be done with it. Would never deal with these people again. Also I would appreciate talking to someone whose first language is english. I am tired of saying "excuse me" over and over
 4th of Jun, 2013 by   Vroonen Jean 0 Votes
J'ai acheté et installé votre Reg Cleaner sous la référence DE 50674 et je n'ai eu que des ennuis au point de devoir faire venir un technicien pour remettre mon PC en ordre et par consequent désinstaller votre produit.
Je vous prie de bien vouloir me rembourser LES sommes versées via ma carte de crédit utilisée pour cette opération. Merci de me tenir au courant de me tenir informé.
<< jean.vroonen@gmail.com >>
 25th of Jun, 2013 by   Lois S. Degruy 0 Votes
I was charged $39.90 on my credit card twice plus $2.38 foreign fee. I ordered this system @ $29.90 not @ the $39.90. when I tried to have errors fixed I was not registered so why am I double billed if I am not registered? I want this service cancelled and a full credit on my credit card
ldegruy27@gmail.com

I know what my email address is I don't have to use spell check.
ldegruy27@gmail.com
 19th of Sep, 2013 by   Systweak Support Team 0 Votes
Dear Lois
Your purchase has already been refunded. Here is the refund confirmation page link below:
https://systweak.cleverbridge.com/305/p/43820492-qLdhopTnto7zPa2fZhgT
In case you need any further assistance, please reach us at http://support.systweak.com.
Regards,
Systweak Software
 19th of Sep, 2013 by   Systweak Support Team 0 Votes
Dear Vroonen Jean
We have processed a full refund of your purchase. You should be receiving it soon.
In case you need any further assistance, please reach us at http://support.systweak.com.

Regards,
Systweak Software
 19th of Sep, 2013 by   Systweak Support Team 0 Votes
Dear lmback
We have processed a full refund of your purchase. You should be receiving it soon.
In case you need any further assistance, please reach us at http://support.systweak.com.

Regards,
Systweak Software
 20th of Sep, 2013 by   Systweak Support Team 0 Votes
Dear Vroonen Jean
Your purchase with us has been refunded. Here is the refund confirmation page link below:
https://systweak.cleverbridge.com/305/p/45885302-zxoPzdDyfb44I9pehNmn
https://systweak.cleverbridge.com/invoice/4TP0VNEL185IJ279PCIM/AKD-73626172107.pdf
In case you need any further assistance, please reach us at http://support.systweak.com.
Regards,
Systweak Software
 20th of Sep, 2013 by   Systweak Support Team 0 Votes
Dear Imback
Your purchase with us has been refunded. Here is the refund confirmation page link below:
https://systweak.cleverbridge.com/305/p/42711191-5pwGLl73R2t7OnamHOOL
https://systweak.cleverbridge.com/invoice/4TO99KNMHR1TWB8JK88L/AKD-73624260898.pdf
In case you need any further assistance, please reach us at http://support.systweak.com.
Regards,
Systweak Software
 20th of Sep, 2013 by   Systweak Support Team 0 Votes
Dear Imback
We have processed a full refund of your purchase. You should be receiving it soon.
In case you need any further assistance, please reach us at http://support.systweak.com.

Regards,
Systweak Software
 1st of Nov, 2013 by   serafin sotomayor 0 Votes
Please explain to me how to delete a particular payment. You charged me $29.95 twicie. Suggest you make this site more user friendly. Spent 30 minutes Reading anecdotes but not guiding me on how to delete the additional payment made.

Thanks,

Serafin

My email;
sotomayor7senor@gmail.com
 7th of Jan, 2014 by   Systweak Support Team 0 Votes
Dear Serafin,
Could you kindly submit your issue here http://support.systweak.com/rcp.php or email at support@systweak.com. Our support team will help you out with this quickly.
Regards
Systweak Software

Post your Comment

Please check text spelling before submitting a comment
Your attitude towards ComplaintAgree Neutral Disagree
Comment text
Attach photos (optional)

Videos

Protection Not Worth Paying For

Latest Groups

Today's Mess-Up Photo


RSS Feed
bdomains.com
 
loading
     
 
Login close
Email:
Password:

Forgot your password?