SUBMIT A COMPLAINT

[Resolved] Styleweorder #[protected]

5
K Mar 07, 2017

Im still waiting for a return label / address to mail / return instructions for the above order #!!!

Dress 101063 in xl - dabuwawa blue

Send me this info asap to both:

[protected]@me. com
[protected]@gmail. com

949.521-1483

Thank you!!! Frustrating

This company sent me the wrong size & then makes it impossible to get a return label nor tell you where their address is. It's been at least 5 weeks dealing w this & trying to return a $145.00 dress!! They are terrible and i'm reading many similar reviews!

  • Resolution Statement

    Customer Service has done everything in their power to resolve the complaint. All attempts to contact the customer have failed. Therefore, the complaint has been annulled and must not be considered where image of the company in question and its services are concerned.

  • StyleWe Customer Care's Response · Mar 10, 2017

    Dear Kelly.

    Sorry for you had a bad experience with your orders.

    Per checking, We have sent the return label for you already.Could you pls check again later.

    We have received the return information you provide.We will process your refund in one week, After we receiving the return package.

    If you run into any issues, feel free to drop us an email ([protected]@stylewe.com)and we will get back to you ASAP.

    Best Regards,
    Alice
    StyleWe

Post your comment