The complaint has been investigated and
resolved to the customer's satisfaction
Resolved
Fna-Group IncBad service

Thank you for contacting us!

We have received your inquiry and are assigning it to a representative. You can

expect to receive a response from us in one to two business days.

To help track your inquiry we have generated a reference number. Your ticket

code is LTK14501332942X. Please use this code in any further communication.

====== Your Inquiry ======

the gun leaks profusely. How can I fix it. If I buy a replacement, how much is

shipping?

I waited patiently, no response after 8 days so I emailed again:

From: Randy Filkin <filkin_randy AT yahoo.com>

Subject: Re: Acknowledge: When you were offline (via LivePerson) (Ticket# LTK14501332942X)

To: "Support Group" <support AT fna-group.com>

Date: Wednesday, July 30, 2008, 9:30 AM

8 days later and still no response?


Still no response to my ticket, NO contact tn ANYWHERE on their website. I only found a ph # because I looked up their domain name. I called [protected] and all that is a recording referring me to a cust svc PH#. I called THAT #, [protected] and all that is a recording referring me BACK to the website.

Responses

  • Th
    Thomie Bronx Jul 12, 2011

    I also had no luck contacting any one at an of the 8 phone # I was able to find. Its bad enough that my Husky 1550 caught fire after not even 80 hrs of overall use but they have the worst customers service dept I have ever dealt with . They say they will contact you in less than 48 hrs - they dont. and the online chat staff is a joke. Spend some extra money & buy a better product. My problem has been going on for weeks now. When they finally did respond & sent me a refurbished machine they also sent me a broken nozzle that made using the machine impossible. which prompted a second go round with these idiots.Im about to ready to drive to Elk Grove, Ill & throw this piece of junk through their window. DON'T buy one.

    0 Votes
  • Cu
    CUSTOMER SERVICE TEAM Jul 30, 2010
    This comment was posted by
    a verified customer
    Verified customer

    Greetings,
    I am a Customer Service Representative at the Husky Power washer Company. Please accept my apology for the issue you experienced with your order.


    Please contact us at [protected] or [email protected]


    When leaving us a voicemail, please provide your full telephone number including the area code. We also ask that you speak clearly.


    Reference this posting(07/30/1001) when you make contact and we will resolve this issue to your full satisfaction.


    Thank you,


    Husky Customer Service Team

    0 Votes
  • Up
    UPSET CUSTOMER IN OHIO Jul 14, 2010
    This comment was posted by
    a verified customer
    Verified customer

    Do Not buy a Husky powerwasher. Getting a replacement part is impossible. They have had my money for over a month. THEY KEEP MAKING EXCUSES. CUSTOMER SERVICE... WHAT A JOKE.

    0 Votes
  • Cu
    CUSTOMER SERVICE TEAM Aug 07, 2009
    This comment was posted by
    a verified customer
    Verified customer

    Dear valued customer,
    I represent the Customer Service Team here at Husky PowerWasher. I apologize for the experience you had with our Customer Service Department.
    We would like to correct this issue to your full satisfaction.

    Please contact us at [protected] or [email protected]

    Thank you,
    Husky PW Customer Service Team

    0 Votes
  • Jm
    jms Jun 13, 2009

    To: [email protected]
    Subject: Husky/Home Depot Powerwasher online

    Last year my 1550 husky powerwasher would loose pressure.

    This year it leaked water.

    I called for assistance and tried to describe the part I needed.

    I was told a part would be sent, but was given no confirmation information.

    A week later I called to confirm the order. It was never confirmed.

    Over 2 weeks later I get the part.

    I again have to call the help line because I can not get the plastic part out of the Micro Switch chamber (which is the part that was broken and leaking, there was nothing actually wrong with the Manifold.) An hour later, you tell me that the Manifold should have the Microswitch attached. All I recieved was the Manifold with no Microswitch attached.

    I call again to state that the part as you are describing it is not what I got.

    You send another one, and again it is not as you describe, again it is the Manifold with no Microswitch attached.

    I also discover you can not get the plastic part out of the Micro Switch chamber without breaking the chamber. (but that doesnt matter because according to you, you are sending a new one... not)

    After about 10 phone calls, (about 1/2 that went unanswered because during your time of 8 am - 6 pm CST you do not always answer the phone) and several hours of wasted time, I threw my broken powerwasher, in pieces, in a box and took it back to Home Depot and told them to remedy the problem.

    I would like to thank Tony for trying to help, he was nice.

    Overall you are clueless, and generally not helpful. If you do not have the ability to help a frustrated customer, you are in the wrong career. One guy commented, "not very mechanical are you", well ###, I got the thing apart and figured out what the problem was and for a middle aged female I would say, that classifies me as mechanical. Also I did not realize that my one year warranty meant I had to repair it.

    So thanks to you, I have wasted over a month just trying to get 1 stinking part for my under warranty power washer, only to receive the wrong parts and bad customer service. Get a clue, not all customers are idiots.

    1 Votes
  • Mi
    miles harden Nov 05, 2008
    This comment was posted by
    a verified customer
    Verified customer

    i purchased some parts on or around the 20th of september and have yet to receive them. (part #7000292)I also ordered two too many and i would like that corrected as well. thankyou

    0 Votes

Post your comment

    By clicking Submit you are agreeing to the Complaints Board’s Terms and Conditions

    IN THE NEWS

    Unhappy consumers gather online at Complaintsboard.com and have already logged thousands of complaints.
    If you see dozens of complaints about a certain company on ComplaintsBoard, walk away.
    One of the largest consumer sites online. Posting here your concerns means good exposure for your issues.
    A consumer site aimed at exposing unethical companies and business practices.
    ComplaintsBoard is a good source for product and company gripes from especially dissatisfied people.
    You'll definitely get some directions on how customer service can best solve your problem.
    Do a little research on the seller. Visit consumer complaint websites like ComplaintsBoard.