SUBMIT A COMPLAINT

eChargrI place mistakenly placed an order, I neither received the order nor my money was refund

I place an order of four echargr on 7th March of 2019 which I mistakenly placed. I am supposed to order one. And the next dah the money was debited from my account I realised that it wasn't one I ordered. I contacted the email you guys provided for any complaints which is "[email protected]" and this is what you guys reply was "Hello Rilwan,

This is Bella from the eChargr customer support team. Thanks for reaching out!

I took a look on your order and it shows that you will be receiving 4 eChargr for $19.96. Upon checking it also shows that your order is in process. However, please know that your chargers will ship to you very soon!

It usually takes 25-30days for the item to arrive!

We can't wait for you to try eChargr! If you have any more questions, please let us know." And since that time I have been emailing you guys but no any form of sympathy or any talk about refunding my money or the delivery. And the truth is that I don't was the echargr again I just want you guys to refund my money I'm very angry with you guys

Ri
May 19, 2019

Post your comment