Menu
ADVERTISIMENT
Home Health & Beauty Review of Dee Ferguson

Dee Ferguson  -  NO REFUND OR KIT!!!! still

A
Author of the complaint
9:15 pm EST
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Featured review
This review was chosen algorithmically as the most valued customer feedback.

BELOW IS THE LETTER THAT I E-MAILED TO DEE FERGUSON, TO THIS DATE I STILL HAVE NOT RECEIVED MY REFUND NOR MY KIT. I'M AM SUBMITTED THIS COMPLAINT, BECAUSE I PERSONALLY FEEL AS THOUGH I WAS CONNED! NO WHERE ON MY RECEIPT DOES IT SAY NON-REFUNDABLE. WHEN HER ASSISTANT LEFT THE MESSAGE OF THEM PULLLING THE REST OF THE MONEY WITHOUT MY CONSENT, WAS WHEN I ABSOULTLY DID NOT FEEL COMFORTABLE. THE NEXT DAY I CALLED TO ASK FOR A REFUND AND SINCE THAT DAY IT'S BEEN A CONSTANT BATTLE. MY BANK DIDN'T TRY TO HELP ME IN ANY WAY AND I WANT MY MONEY BACK OR THE KIT, BECAUSE SHE STILL HAS MY DEPOSIT AND THE ENTIRE COST OF THE FOLLI-FUSION CLASS AND KIT. A TOTAL WHICH IS STATED IN THE LETTER BELOW. FROM ME TO HER, AND I STILL HAVEN'T RECEIVED A RESPONSE.

Dee Ferguson
Folliplex.hair.int’l
[protected]@folliplex.com
June 9, 2008

Dear Ms. Ferguson,

When I signed up for this course, in the meeting we (classmates and I) were told we would be notified 3 days in advance before the remaining balance was to be deducted. This however was not the case. I received a phone call, on our way home from the Corpus Hair show which was a Monday, the day of the deduction. Your assistant left a message stating that you were going to deduct the balance, I did not speak to her personally.

At this point, I discovered that I would be unable to do the class at which time I asked for a refund. I called on Wednesday, you refused my request stating this class was “non-refundable”. No where on my receipt (attached) does it state that this class is “non-refundable” nor at any time during your meeting did you state that this class was “non-refundable”. For you to refuse me a refund is unacceptable. I have other students who are willing to write a statement stating that you did not state that the class was “non-refundable”.

When I spoke to your company on Wednesday, 4/23/08 they stated that even if I did not attend the course I would still receive the kit which is “included” in the class price. You stated that you had my mailing address, as of this date I have received neither, a refund or the kit.

At this point, I am requesting a full refund of the $295.00 I paid or the kit which obviously I’ve paid for, immediately. I am sure that you are aware that this is unacceptable business practice and poor customer service.

I feel that your business practice needs some work and I will not be encouraging anyone to take your course due to this situation in future. My school is aware of what you’ve done and are no longer going to use your company for any guest speakers, further more.

Sincerely,

Abigail Muraira, student of
Milan Institute of Cosmetology
San Antonio, TX

ADVERTISIMENT
Resolved

The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.

0 comments
Add a comment
ADVERTISIMENT
ADVERTISIMENT