The most trusted and popular consumer complaints website
Explore your opportunities! Create an account or Sign In

StylishPlus / blouses

3-5 Perham, MN, United States Review updated:

I returned a couple of blouses at the end of June and have yet to receive my refund. I have been told many many times to be patient, it has been submitted as emergency status etc etc. this is beyond ridiculous and needs to be resolved. Order number is SP24404. If you review my previous emails, I have gone back and forth with many who promise to resolve this with great urgency.

Di
Oct 26, 2018
Sort by: UpDate | Rating

Comments

  • St
      9th of Nov, 2018
    0 Votes

    Dear customer,
    Thanks so much for your order.
    Your order has been checked that our finance will process your refund as quick as possible.
    For there're many cases to deal with and in order to help you to receive the refund sooner, I've put your refund in the first list and they will refund it in this week.
    But please note that worldpay will receive refund with more days and thanks for your patience.
    Any problem, please email us via review@stylishplus.com.
    Thank you.
    Stylishplus

  • St
      13th of Nov, 2018
    0 Votes

    Dear customer,

    I have checked with our financial department, your refund has been issued on 6th, Nov. Would you please check

    your account? If there will be any problem, you can just contact with us.

    Thank you so much.

Post your comment