SUBMIT A COMPLAINT

Pejabat Pos BangsarStaff pejabat pos bangsar

Pihak pengurusan, tolong letak staff kat kaunter yang reti & tahu untuk senyum dan layan customer dengan baik . Saya ni pergi ke pejabat pos bangsar untuk dapatkan perhidmatan & bukannya nak mintak sedekah kat sana . Layan customer macam kita ni kat bawah tapak kasut dia jaa, macam mintak nasi ngan dia pulak . Letak pen pun dah benci sangat ngan kita, amik borang pun sama . Period pain kot ... apalah, panas je hati tengok

Di
Jan 11, 2017

Post your comment