SUBMIT A COMPLAINT

Hotwirehotwire does not send a refund promised by them = stealing my money

On February 24th I received an email from Hotwire, stating that my refund was on its way, and it could take up to five working days.
Today December 9th I have not received the refund, nor any news from Hotwire
The printout of your email is on the bottom of this mail,

Your $282.12 refund is on its way

We've processed your refund and it will be posted to your original payment method in about five business days.

Refund summary

Booking confirmation # [protected]

Refund total (USD) $282.12

Mr
Dec 09, 2018

Post your comment