The most trusted and popular consumer complaints website
Explore your opportunities! Create an account or Sign In

Hathway / refund of unused internet for lack of non provision of service

1 10th Floor, B-Wing, Trade World, Kamala Mills Compound, SB marg, Lower Parel West, Mumbai, Maharashtra 400013mumbai, India

Dear sir I had a hathway internet connection @ my res in charkop, which I renewed around 14th july 2015 for 3 months payment made was 3464.00. customer id : 1194239 for some reason I had to shift & I bought a new flat at vishwadeep heights, kt soni marg, off link road, mahavir nagar, kandivile west. I had asked for transfer of my existing account to the new address but was informed that this particular building hathway connection is not available. I had my modem & router surrendered on july 25th 2015 for refund of deposit & refund of unused internet plan, I was asked to wait for one month. I received a chq today from hathway but only for refund of deposit paid on modem / router I did not receive refund of my renewed internet account which I have not utilized. this is to request you to process the refund of unused internet plan [censored]hway does not have connection in vishwadeep heights I have had to surrender my existing connection. kindly process the same at the earlierst as I have already waited for one month for my modem refund along with subscription refund, which you have not refunded & again a month wait as per standard procedure for refund by hathway would be unjust. enclosed is pdf file for your ready reference. once the chq is processed kindly intimate on this mail id & mobile : [protected] & courier to the new address below & not the registed address of the account no 1194239 as I don’t live there anymore. expect prompt action from your end. continuation of complaint as reply from hathwat was no refund possible dear sir I am surprised & shocked at your reply & attitude of hathway when your person called for renewal around july 12th I asked him if my hathway account was transferable as I was looking for a new house already, I was told a big yes, I reconfirmed my new area is mahavir nagar & building is vishwadeep heights in mahavir nagar again the answer was yes, so I went for 3 month renewal in july else I would have taken a smaller plan for the 15 days at my old location. the shifting address was communicated to the person who called for renewal & the same was confirmed when your person collected the cheque & I had asked for internet to be disconnected at old address effective 20th july & give me the connection at mahavir nagar from 21st july. it is when your person who came here to make the connections at vishwadeep heights said that hathway cable is not possible in this building & advised me to surrender the account, modem, router & I was told full refund will be given less usage from 12 july to 21 july. sir it is your problem [ hathway] I have not offered to close my account it is hathway that is not providing me service on my account to my new address & hence I don’t accept nor expect an answer we won’t refund. sorry you will have to refund me unutilized proportioned amount as you don’t have service particularly in my new building you should not have collected my renewal of rs: 3454.00 in that case. if your sales people are not aware of certain exceptions of area it is not my problem I again repeat I have not closed my account but since you do not have service in vishwadeep heights your office has asked me to surrender the connection & take refund, this sure is deficiency of service at your end m/s hathway. I am making a simple & polite request refund me my payment at the earliest, my doors are open for further escalation which I don’t want to get into. continuation of compliant as per your last email from [email protected] of 18th sept as follows marked in blue : dear customer, greetings from hathway cable & datacom ltd! this is with reference to e-mail; we would like to inform you that your concern has been assigned to the concerned team. request you to please allow some time for the final closure. still waiting to hear from you although I have given up hope that hathway is at all intrested in any refund giving inspite of you not providing me service at my new residence for want of technical issue from your side, kindly read the mail below in yellow which shows the efficiency you have for collection on an a/c which is surrendered 2 months back. it appears hathway only knows collection not any refund side in their business. it is high time I take up the issue with all concerned govt & regulatory authorities and agencies, never mind I lose 3000 odd rupee refund & spend some more, but the way you are handling the case should come public by way of consumer court, press, trai, or even higher authorities. rest assured this refund of loss to me will surely be greater to hathway in terms of value loss, reputation, media, press everyone knows how hathway refuses genuine refund for lack of service on their part. this is mail for renewal received today wow what efficency. dear harresh, as per our records your hathway internet prepaid plan will expire in seven days or mb consumed whichever is earlier as on today. please renew your account, to enjoy uninterrupted services. please ignore this mail if you have already renewed the account. renew on or before expiry date so that left over mbs will get carry fwd, applicable only for topup to renew your account click here http://payonline.hathway.com/hathwaypg/quickbill/quickbill.html regards, hathway internet from harresh s. vasudev suite 1903, vishwadeep heights, k. t soni marg, off link road, mahavir nagar, kandiville west mumbai 400067 mobile : + 91 [protected] emails : [email protected] // [email protected]

Ha
Oct 4, 2015

Post your comment