The most trusted and popular consumer complaints website
Explore your opportunities! Create an account or Sign In

Gns Slimseductiondietpills / diet pills

1 Pineville, LA, United States Review updated:

I had ordered the sample of the slimseduction diet pills for 3.95. I have never recieved any pills of any amount. The same day i paid the supposed 3.95 I have a charge of 243.67. I never got any thing and i dont even know if i can take this pill. I am ready to contact the Better business bureau and the state attorney on this matter. I want my money back and dont want anything more to do with this company. I can not get anybody to talk to me and all the operators i have talked with said they have never seen this before. I am not the one they should try and rip off. I demand some resolve for this situation now111111111111

Sort by: UpDate | Rating

Comments

  • Gn
      22nd of Jun, 2009
    0 Votes

    To: Julia Adams

    We want to sincerely apologize for the experience you had with us. Our records show you received a return authorization number to return the product but we never received anything beck from you. Do you have a tracking number or receipt showing you sent the item back? We would love to help you. Please contact us at 1800-595-4670, so we can offer you a resolution. We are open Monday through Friday 7am till 10pm MDT and Sat and Sun from 8am to 5pm MDT.

    Hope to hear from you soon.

    Sincerely,
    GNS Supervisor

Post your comment