The most trusted and popular consumer complaints website
Explore your opportunities! Create an account or Sign In

[Resolved] Floryday / product not received

5 China Review updated:
Contact information:

I bought three pairs of shoes on September 21st and I have not received them yet.
Order Number: [protected]
Order Date: 2016-09-15
E-Commerce: floryday.com

I have already made my complaint to the company and they answer me but they do not resolve the problem. I have not received the things I bought yet.

Martes, 18 de octubre, 2016 3:23:35, floryday.com escribiĆ³:

Ocultar el mensaje original
Querido julieta napolitano,
El representante del cliente ha respondido a su pregunta #[protected]:
Thank you for shopping on our website!

After having checked your order, we found out that your order was done and shipped out on Sept.21st by standard shipping. The shipping period usually takes about 15 to 30 days, which has been specified on our website. Therefore, you are supposed to get your parcel before oct.21st if everything goes well. Please don't worry about it and wait patiently for another few days.

If you don't receive the parcel in the due time, you may contact us or call your local post office . And your tracking numbers are RK525469938CN, RK525471361CN .

You can also trace it on the website: http://www.17track.net/en

Please contact us if you need any further assistance.

DESDE : EVA XUOCTOBER 18, 2016 06:23 AM
Thank you for shopping on our website!

After having checked your order, we found out that your order was done and shipped out on Sept.21st by standard shipping. The shipping period usually takes about 15 to 30 days, which has been specified on our website. Therefore, you are supposed to get your parcel before oct.21st if everything goes well. Please don't worry about it and wait patiently for another few days.

If you don't receive the parcel in the due time, you may contact us or call your local post office . And your tracking numbers are RK525469938CN, RK525471361CN .

You can also trace it on the website: http://www.17track.net/en

Please contact us if you need any further assistance.

Thank you for your feedback!

We are really sorry to learn that you have still not received your parcel. According to the shipping schedule, your order should have already arrived. Some delay might have occurred during the shipping process, especially when it is peak season at the moment. Generally, the local post office will update the status of each package timely. We suggest that you contact your local post office if you have not done so. The parcel might have already arrived at your local post office.

If you still fail to get any updated information of your parcel, please contact us and we will get our logistic department to check with the carrier.

We apologize again for the inconvenience caused and hope that you will give us a few more days before the parcel reaches yo

Nov 15, 2016
Querido julieta napolitano,
Nuestro representante al cliente se ha respondido a su billete #[protected]:

Thank you for your reply.

As we mentioned before, some delay might have occurred during the shipping process, especially when it is peak season at the moment. Hope you can wait for another few days.

Thank you for your time. Please contact us if you need any further assistance.

FROM : CATHY JINNOVEMBER 18, 2016 08:52 AM

Thank you for your email.

We have checked and your order is going through a transit.

We apologize for the shipping delay.

Could you please wait for a few more days?

Please rest assure that we will keep an eye on your order.

Thanks for your kindly understanding!

  • Resolution statement

    Customer care service did everything in their power to resolve this complaint. All attempts to contact the complainant have failed. Therefore, this complaint has been annulled and must not be considered where image of the company in question and it's services are concerned.

  • FloryDay Customer Care's Response, Jul 12, 2017

    Dear Julietan,

    Thank you for your feedback. We checked it in our system and our service team has replied to your email and sent you the solution. Please have a check. You may also contact us via [protected]@floryday.com with the subject "complaintsboard + your order number + your concerns". Our related department will contact you there and solve your problem as soon as possible.

    Floryday Service Team

Ju
Nov 18, 2016
Sort by: UpDate | Rating

Comments

  • Ju
      17th of Nov, 2016
    Floryday - product not received
    China
    floryday.com

    I bought 3 pairs of shoes on September 21st and I have not received them yet.

    0 Votes
  • Fl
      12th of Jul, 2017

    @Julietan Hi Julietan, would you please let us know your order number and we will check it for you. You may also contact us via [protected]@floryday.com with the subject "complaintsboard + your order number + your concerns"? Our related department will contact you there and solve your problem as soon as possible.

    Floryday Service Team

    0 Votes

Post your comment