The most trusted and popular consumer complaints website
Explore your opportunities! Create an account or Sign In

[Resolved] Achalare Realtors / achalare honeydew

1 Pune, United States Review updated:
Contact information:

Worst experience ever had in life. invested in Achalare Realtors Honey Dew the project hasnt moved a stone, and now after a lot of effort to get the cancellation done, these shameless set of unethical people are delaying the reimbursement of the agreement value which was deposited with achalare realtors (also be carefull they take payments on different different firms so they can play with the money and taxes in case of law suite against them). above that, their staff is sooo uncourteous and their terms and conditions which are totally biased towards Achalare who have thugged soo many people and are living on their money.

what was disheartening that, inspite of me being a government employee and having gone through a lot of hardships to collect the money which I have deposited with them as a booking amount during agreement, they dont feel even obliged to return me the same amount. its been over 6 months and have been mentally harassed by these shameless set of people.

strongly advice do no book even an inch of property with such disgusting, shameless unethical group of people

  • Resolution statement

    Customer care service did everything in their power to resolve this complaint. All attempts to contact the complainant have failed. Therefore, this complaint has been annulled and must not be considered where image of the company in question and it's services are concerned.

  • Achalare Realtors Customer Care's Response, Mar 04, 2017

    Dear Mr. Rahul Chordia,

    Thank you for letting us know about your experience with Achalare Associates. We apologize if our service did no meet your expectations, and appreciate you taking time to share your concern. We did try to locate you in our customer database, however, we were unable to find you.

    Our goal is to provide consistently reliable product and an exemplary level of customer service. Based on the event you describe, we would like to identify the exact cause of concern and act on it to the best of our ability.

    In our knowledge, project work has been going on seamlessly. Feel free to go through the latest construction photographs (Updated as on Feb 2017) - http://www.achalare.com/our-projects/residential-projects/ongoing-projects/honeydew.html

    Request you to kindly share your contact details (Email or Contact Number) with us so that we can get in touch with you and resolve this at the earliest.

    Sincerely,
    Achalare Associates
    Contact Number - 9922496661
    Email Address - [protected]@achalare.com

  • Achalare Realtors Customer Care's Response, Mar 07, 2017

    Dear Mr. Rahul Chordia,

    We tried to locate you in our customer database; however we could not find any of our customer in any project by this name. Also we do not have any customer by this name in Honeydew, which you have specifically spoken about. We also do not have any customer enquiry by this name in our project Honeydew. We urge you to please mention which project and flat no you have booked with us, so that we can understand what issues you have faced with us and try to resolve the same at the earliest.

    To respond some of the issues raised by you, our project Honeydew is progressing seamlessly. Please go through the latest construction photographs (Updated as on Feb 2017) - http://www.achalare.com/our-projects/residential-projects/ongoing-projects/honeydew.html

    Our goal is to provide consistently reliable product and an exemplary level of customer service. Based on the event you describe, we would like to identify the exact cause of concern and act on it to the best of our ability.

    Request you to kindly share your contact details (Email and Contact Number) with us so that we can get in touch with you and resolve this at the earliest.

Ra
Feb 28, 2017
Sort by: UpDate | Rating

Comments

  • Ac
      3rd of Mar, 2017
    0 Votes

    Dear Mr. Rahul Chordia,

    Thank you for letting us know about your experience with Achalare Realtors. We apologize if our service did not meet your expectations, and appreciate you taking time to share your concern. We did try to locate you in our customer database, however, we were unable to find you.

    Our goal is to provide consistently reliable product and an exemplary level of customer service. Based on the event you describe, we would like to identify the exact cause of concern and act on it to the best of our ability.

    In our knowledge, project work has been going on seamlessly. Feel free to go through the latest construction photographs (Updated as on Feb 2017) - http://www.achalare.com/our-projects/residential-projects/ongoing-projects/honeydew.html

    Request you to kindly share your contact details (Email or Contact Number) with us so that we can get in touch with you and resolve this at the earliest.

    Sincerely,
    Achalare Associates
    Contact Number - 9922496661
    Email Address – [protected]@achalare.com

Post your comment